RastaXP Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Så disse Strategi Boksene på Spiderman i Tromsø forleden. Det er et godt kjøp... Warcraft 3 er et meget bra strategi spill. Og tilleget Warcraft 3: The Frozen Throne skal visst være en av verdens beste tillegspakker... Løp å kjøp Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Rollercoaster Tycoon!! Warcraft 2 OG Transporter Tycoon Deluxe(hvis datan er rask nok) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Civilization III og Starcraft. Har brukt mange timer på de spillene, og spiller de fortsatt. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Airborne assault er et meget bra tips (om du liker 2.ww strategi). Utrolig realistisk, om du har noen militære begreper. Har kommet en oppfølger, airborne assault - highway to the reich. Snart kommer 3'ern...utrolige bra spill, men vanskelige å få tak i i Norge. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Selv synes jeg C&C Generals Zero: Hour er det beste. Har vel hatt det et års tid, og er ennå ikke lei. jeg ville normalt sagt meg enig, men spillet har en stor feil som fører til ekstrem lagg hvis man spiller mot boter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Starcraft er fortsatt kongen.... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Selv synes jeg C&C Generals Zero: Hour er det beste. Har vel hatt det et års tid, og er ennå ikke lei. jeg ville normalt sagt meg enig, men spillet har en stor feil som fører til ekstrem lagg hvis man spiller mot boter. Boter? Uansett: C&C:Generals:ZH er et av de beste noensinne. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 spellforce hvis du liker RPG også,syns den var bedre en WC3. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg vil nok helst ambefale Wc3(War Craft 3), og RON(Rise Of Nation), kansje tilogmed eldgamle RA2(Red Alert 2) trur ikke det er mange som spiller det lenger, men steike kor artig det er og spille det. Så er det litt andre kategorier som Hitman:1-3. Så er kan du spille Thief:3 og Splinter Cell. Alle ypperlige strategispill du må tenke mye for og komme gjennom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hitman / Thief / Spliner Cell er vel ikke strategispill? Det er stealth Men alle er gode, har dem Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Empire Deluxe Internet Edition!! Noen som husker?? Er fra sent 80 tall, begynnelsen av 90.. Greit, det het bare Empire den gang da... Begynnte å spille det på amigaen, å spiller det enda... Blir fortsatt utbedret. Det er faktisk en ny versjon rett rundt hjørnet.. Når det gjelder ren strategi, ingen over ingen ved siden.. Hvis en da ikke er helt opphengt i glorete grafikk... Empire Deluxe Internet Ed. Den nye utgaven som kommer hvert øyeblikk: Empire Deluxe Enhanced Endret 25. juli 2004 av Nosferatu Lenke til kommentar
mESA Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hitman theif og splinter cell er strategispill, for og få best mulig nytte av det er tar det lang tenking osv osv. så det blir på en måte strategi. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hitman theif og splinter cell er strategispill, for og få best mulig nytte av det er tar det lang tenking osv osv. så det blir på en måte strategi. alle spill har vel litt element av strategi i seg... men og si at splinter cell er strategi blir som og kalle solo en frukt :!: Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Command & Conqer Generals Zero Huor! det der mega kjekt å linke i også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå