Gå til innhold

HJELP! "Henger meg opp" i Steam!

Anbefalte innlegg

Hei :roll:

Jeg spiller mye CS 1.5, men nå skal de jo stenge WON serverene, noe som er dritt...

Så jeg må jo spille 1.6 for å pracce meg der, spilte nå nettop et aim_map å de er ikke så store, alt gikk fint, jeg var like god som i 1.5 :whistle: MEN det "hakker", nei det er vell ikke hakking :ermm: men henger seg opp, jeg skyter burst (3 skudd) slepper musetasten så skyter den videre av og til, når jeg går til siden stopper jeg, men "mannen" går liksom 2-3 steg videre før den stopper... 1.6 er jo ikke SÅ mye bedre enn 1.5 i grafikken spør du meg??

Men det jeg lurte på er jo seff om det er noen som vet hva årsaken er og noen tips til hva jeg kan gjøre for å få vekk den "opp hengingen" :hmm:

BTW: Jeg spiller på oppløsningen 800*600! (Ope(L)nGL seff)

Pc'en (så kan dere c om den er for dårlig til 1.6 :cry: )

Prossesor: AMD Athlon 1800+

Minne: 512 MB DDR RAM

SKjermkort: ATI Radeon 8500 (128MB)

Harddisk: Westerndigital (special edition /eller second edition) 80GB

Hovedkort: Chaintech Apogee

Lydkort: Sound blaster Live

Takk for all hjelp på forskudd :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har net_graph oppe, ligger på 99 når jeg går liksom, men idet jeg skyter og det komme noen folk fyker den den på 40-50 eller.no åsså har jeg av og til 10 ms eller noe, men det er kjelden...

kan heller ikke være lagg, ligger på 0 i choke og loss (2mbit linje)

Lenke til kommentar

Har akkurat samme problemet selv. Har prøvd det meste for å fikse det. formatere, prøvd 3 forskjellige drivere til skjermkortet (Radeon 9600 PRO), men ingenting har fungert. Så jeg har ingen anelse hva det kan være.

Lenke til kommentar

Har nøyaktig samme problem selv. Har prøvd det meste uten å lykkes.

Spesiellt på fy_poolday, awp_map og fy_snow er det ille. Jeg har samme prosessor som deg, samme harddisk, men et annet skjermkort(Nvidia geforce 4400) og Chello ab, fra UPC(kabelmodem).

Har prøvd å reinstallere( har t.o.m installert windows xp på nytt!), prøvd forskjellige rates, Mousefix, Refreshlock, verticalsync og andre instillinger på skjermkortet, kjøpt ny mus(MX 510), nye drivere (og gamle drivere) til alt mulig, strømstyringsinstillinger på usb-enheter, + seff virusscan og ADaware.

Er veldig interessert i å høre om det hvis du finner ut av problemet! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...