RiniaShqipetare Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg lurer på om det er mulig å sende mail til mange brukere samtidig. Men når brukeren leser mailen skal det stå på "To:" bare hans adrese og ikke andre adreser. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du kan jo bruke BCC (blindkopi). Det gjør jeg. Som til-adresse har jeg satt inn avsenderadressen. Ellers kan det bli mye belastning på serveren å loope igjennom en dunge med mailer som skal sendes til en og en mottaker. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det er ikke noe problem å loope gjennom et par hunder e-poster, bare det ikke blir for mange. Lenke til kommentar
RiniaShqipetare Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ok, men hvordan gjør man det kan noen en kode for det? Takk Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 for(), foreach() eller while() f.eks. $mail_array = array("[email protected]", "[email protected]".... foreach ($mail_array as $mail) { mail($mail, ... } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå