Gå til innhold

Store problemer med PCen

achillea

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden fått store problemmer med PC-en min. Systemet ble ustabilt og nektet å starte opp WinMe. Fikk mange feilmeldinger, manglet filer og bare rot. Formaterte C: og la inn Win ME på nytt, fikk lagt inn alle driverene på nytt, oppdaterte bios og ting fungerte greit i et par dager, før det samme skjedde igjen. Formaterte C: og prøvde å legge inn Win ME på nytt. Denne gangen ville ikke Win ME installere seg. Ganske tidlig i installasjone kommer det opp feilmelding om "generel system protection" p.g.a feil som varierer, mellom user.exe, setup.exe eller veldig ofte gdi.exe.

Formaterte C: igjen og la inn Win98. Installasjonen gikk fint, maskinen restartet fint, helt til jeg la inn VIA 3in1 driveren til HK, etter restarten ville ikke windows starte opp igjen, manglet enkelte .dll filer. Formaterte C: igjen og samme problemet som for Win ME gjenntok seg. Prøvde med Win XP, men også her stoppet det opp etter at jeg hadde lagt inn VIA 3in1 driveren og skulle restarte maskinen.

Er det noen som har forslag på hva som kan være problemet?? Hovedkort, harddisk eller..........

ASUS A7M266 Socket A HK

AMD T-Bird 1333 MHz/266FS CPU

Cardexpert GeForce 2MX grafikkort

128 MB DDR PC2100 SDRAM

IBM 60GB ATA100 HD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...