Tha_Zaynt Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få frem dato og tid for innlegg i gjesteboken min? Har laget flooding-sperre nå, slik at det bare går an å skrive et innlegg i timen. Når man har en slik floodingsperre må nødvendigvis tiden og datoen for innlegget være logget i samme filen som ip'en. Derfor lurer jeg på om det er mulig å hente frem denne infoen, slik at datoen og tiden vises i innlegget. Noen som har peil på dette? dette er koden til flooding-sperren: function FloodDetector($IPLogFile) { $done = 0; $line = 0; $file = file($IPLogFile); $ip = getenv("REMOTE_ADDR"); $hour = date("HdmY"); $date = $a[6]; while($file[$line]) { $a = explode("|", $file[$line]); if (($a[0] == $ip) && ($a[1] == $hour)) { $done = 1; } $line++; } if ($done == 1) return true; else { $a = implode($file, ""); $fp = fopen($IPLogFile, "w"); fwrite($fp, $ip . "|" . $hour . "|\n" . $a); fclose($fp); return false; } } Endret 15. juli 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvordan ser scriptet som skriver ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå