Gå til innhold

Ikke fornøyd med K700i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som det er en liten bug med batteriindikatoren.

Kopla meg opp mot floAt`s Mobile Agent, der er det en indikator som viser batteristatus i prosent.

Om en lader telefonen til indikatoren på telefon slutter å bevege seg (Ferdig oppladet) Viser Fma bare 90% ...

 

Så. lad en time etter telefonen viser den er ferdig.

Første gangen jeg prøver dette nå, så blir morro å se om den holder lengre nå.

Litt kjedli å lade opp hver dag :hmm:

 

Men ellers er K700i en kjempetelefon

Lenke til kommentar

Folk her er generelt fornøyd med k700'n. Det virker som at det bare er batteriet som er å trekke ned på. Jeg forstår at den bruker mye strøm når man leker med mp3 og andre ting, men hvordan er den til vanlig mobil bruk? Da burde den vel holde en god del lengre?

Lenke til kommentar
Legg SE på hylla inntil videre.

Prøv N6230 om du er misfornøyd med K700.

Har sett at K700 er plaget med taster og batteri,

min Nokia funke som en drøm også er det minnekort i den..

:)

Men tenk på SKJERMEN! .. for de fleste mobilbrukere som setter pris på stor skjerm er nokia 6230 helt utelukket ..

Lenke til kommentar
Folk her er generelt fornøyd med k700'n. Det virker som at det bare er batteriet som er å trekke ned på. Jeg forstår at den bruker mye strøm når man leker med mp3 og andre ting, men hvordan er den til vanlig mobil bruk? Da burde den vel holde en god del lengre?

Det har kommet en ny firmware(oppdatering) som gjør batteriet mye lengre levetid og fikser andre små bugs i telefonen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Til de som klager på batteritid:

Med R2L001 lader jeg mobilen på mandag, da varer den til lørdag ettermiddag.

 

Spm om klattlading:

Batteriet er av typen Li-Ion og skal helt klattlades, om om mulig aldri lades helt ut.

 

Spm om opplading:

Li-Ion batteriet sier selv fra når det er fullt, og laderen går da over til å overvåke spenningen i påvente av at den synker 100-200mV før den kjører igang en ny ladesyklus. Altså: Lad batteriet til den viser fullt, ta ut mob og bruk i vei!

 

Spes interesserte rundt batteriene kan ta en titt på denne websiden.

 

Skjerm: K700 er bedre enn T610, T630 OG K500.

T610 er dårlig i sollys. T630 og K500 har samme skjerm. Vil anbefale K500 til de som ikke trenger radio / bluetooth (el 40 MB RAM, K500 har 12MB)

 

Moralen er: Oppgrader til R2L001 og klattlad når du føler for det.

K700 er en fantastisk mobil :thumbup:

Lenke til kommentar
Skjerm: K700 er bedre enn T610, T630 OG K500.

T610 er dårlig i sollys. T630 og K500 har samme skjerm. Vil anbefale K500 til de som ikke trenger radio / bluetooth (el 40 MB RAM, K500 har 12MB)

For det første: Totalt unødvendig å trekke opp en flere mnd gammel tråd.

 

For det andre: Når du først gjør det kan du ihvertfall la vær å lyve til leserne.

 

K500i og T630 har ikke samme skjerm.

Lenke til kommentar
For det andre: Når du først gjør det kan du ihvertfall la vær å lyve til leserne.

K500i og T630 har ikke samme skjerm

 

 

Både K500i og T630 har en 128x160 65k TFT (Thin Film Transistor) skjerm.

 

Se forøvrig pressemelding fra Sony Ericsson.

T610 har en annen skjerm, STN, men med samme oppløsning.

(Z600 har en tredje type: TFD)

Grunnen til at jeg tar opp akkurat dette, er at Pepsi i sitt originale innlegg spør

om K700 og T630 har samme skjerm. Mener at T630 ikke lengre burde være et alternativ for NOEN, men at K500 er kommet på banen. Litt info om skjermen er da på sin plass.

Endret av Millmax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...