Gå til innhold

Ikke fornøyd med K700i

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt fornøyd med K700i, så nå vurderer jeg faktisk sterkt å selge den og heller kjøpe meg en T630.

Sikkert en nedtur!, men jeg har ikke bruk for hverken radio eller mp3 spiller på telefonen og skjermen er vel like god på T630.

Noen synspunkter?? Ta i mot alle med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermen er bedre på K700. Jmf. igår med en kompis og det var stor forskjell :w00t:

Har ikke så bra levetid på batteri og syns at lydet av og til kan va noe lavt (ikke med headset). Kjipt at man ikke kan legge in bursdager og... Ellers er det en KONGETELEFON :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt fornøyd med K700i, så nå vurderer jeg faktisk sterkt å selge den og heller kjøpe meg en T630.

Sikkert en nedtur!, men jeg har ikke bruk for hverken radio eller mp3 spiller på telefonen og skjermen er vel like god på T630.

Jeg vil vel kanskje si at dette ikke har så mye med telefonen å gjøre. Hvis du kjøper en mobiltelefon som har flere funksjoner enn du trenger, og konklusjonen blir at telefonen ikke er god nok...da blir rekkefølgen litt rar.

"Jeg kjøpte en blodrød Ferrari til 4 millioner, men fant ut at jeg egentlig ikke hadde behov for en sportsbil - så jeg er ikke helt fornøyd med Ferrarien".

Høres lit rart ut, gitt.

Ellers er skjermen på K700i desidert bedre enn på T630 - og i det hele tatt en strålende telefon, hvis man har brukt for slikt, da. ;)

Lenke til kommentar

Virker jo litt rart som du sier ja, at du er misfornøyd fordi den har funksjoner som du ikke trenger...? Om du plages av bugs og feil vet jeg ikke, men kanskje det er grunnen?

Å gå tilbake til T630 ville ikke jeg gjort. T630 er vel ålreit, men ikke mer enn det. Vurdert CX65? Hvis du får solgt K700i for 3500 kr har du tusen kroner spart.

edit: Enig med oivindi :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Jeg ville nok ha beholdt K700 fremfor T630 ;) Det er jo ganske "like" mobiler altså funksjonsmessig utenom et par småting da. K700 vinner da på de punktene hvor disse telefonene er ulike. F.eks. kameraet på K700 er en god del bedre enn T630 sitt. Det samme når det kommer til minne på telefonen. Her vinner jo K700 overlegent med 41mb, mens T630 bare har 2mb. Designsmessig er de ganske like... og det samme når det gjelder resten av funksjonene utenom mp3 spilling da :) Skjermen på K700 er også mye bedre enn på T630, tro meg jeg har prøvd begge :)

Lenke til kommentar

Er heller ikke helt fornøyd og det er to ting som spesielt irriterer meg.

1. Batterikapasitene er for dårlig. Å lade opp telefonen hver dag er uakseptabelt og det må man hvis man bruker den. Jeg skjønner at skjermen nok er ganske sulten. Hvorfor går det ikke an å redusere intensiteten på denne? Håper det kommer nye batterier med høyere kapasitet snart...

2. Det er ikke "snooze-funskjon" på vekkerklokka (det hadde min gamle R520) og forsov meg i dag pga. dette :mad:

Lenke til kommentar

hvis du ikke vill ha en mobil med mp3 og radio, hva er da vitsen med og kjøpe den?

skjønner ikke hva som er vitsen med og skrive at du er missfornøyd med den, så

selg den hvis du ikke liker den og behold den hvis du liker den.

Endret av jorg
Lenke til kommentar
Er heller ikke helt fornøyd og det er to ting som spesielt irriterer meg.

1. Batterikapasitene er for dårlig. Å lade opp telefonen hver dag er uakseptabelt og det må man hvis man bruker den. Jeg skjønner at skjermen nok er ganske sulten. Hvorfor går det ikke an å redusere intensiteten på denne? Håper det kommer nye batterier med høyere kapasitet snart...

2. Det er ikke "snooze-funskjon" på vekkerklokka (det hadde min gamle R520) og forsov meg i dag pga. dette :mad:

kan da trykke snooze jeg når alarmen går av.. høyre velge knapp..

Lenke til kommentar

Jeg har en tid nå vært på jakt etter en ny mobil, etter mitt bomkjøp av LG G5400. 5400 har jeg nå solgt.

Det stod lenge om Samsung P510 eller bare rett og slett E100, da jeg egentlig ikke har bruk for alt P510 har å tilby. Med andre ord, pris har betydning.

Elkjøp har den fine prisgarantien og den geniale 30dagers full returrett, så jeg ringte dem og hørte om E100 var på lager her jeg bor. Desverre var den ikke det, men de får den inn nå neste tirsdag. Jeg endte opp med å kjøpe T630, og dersom jeg ikke var fornøyd med den, kunne jeg bytte til E100 når denne kommer inn. Spesielt med tanke på at jeg har en forkjærlighet til klapptelefoner.

Så langt er jeg kjempefornøyd med T630! En av de få telefonene jeg ikke har opplevd noe galt med de første 3 dagene. Ingenting som klikker eller ikke fungerer.

Om jeg kommer til å bytte er uvisst :p

Lenke til kommentar
Kjipt at man ikke kan legge in bursdager og...

:ohmy: Finnes det ikke kalender med funksjoner som "Påminnelse" og "avtaler" e.t.c ?.

Det finnes kalender, men du kaller postene det du vil. Du kan f.eks. legge inn "Konas bursdag - for guds skyld ikke glem!!!" med påminnelse en tid i forveien o.l.

Lenke til kommentar

Kalender for avtaler finns!

Har forøvrig forsket litt på alarmklokka på K700 og kommet fram til:

Hvis en trykker "c" når alarmen ringer, stopper den å ringe og snooze-funksjonen er utkoblet.

Alle andre taster (bortsett fra høyre velge-tast, som ikke gjør noe som helst), stopper den å ringe og en får valget om å slå av eller "sove videre", altså 2 tastetrykk for snooze.

På min gamle R520 kunne jeg bare holde hånda over telefonen og en egen bevegelses-sensor ville slå av alarmen og sove ei stund til, sukk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...