Gå til innhold

Hvor mye er denne pc`n verdt?

Anbefalte innlegg

Kona vurderer å kjøpe en brukt Fujitsu Siemens maskin.

Specs på denne er: XP2000+, 512mb ram, Radeon 9000 (skal seff byttes ut :yes: ) og 80 Gb harddisk. Det medfølger da 15" skjerm. Høytalere, tastatur og mus følger da også med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er egentlig den summen jeg mente var riktig oxo, ville bare ha noen synspunkter fra noen som hadde greie på det. :yes: Ho som fremdeles eier den betaler ned på avdrag og skylder fremdeles 10.000 for den :cry: Men det er jo seff hennes problem. Hadde jo vært en fin maskin for kona og holde på på nettet med, og for meg til å spille CS, hehe.

Lenke til kommentar

At det finnes lite kyndige mennesker som kjøper katta i sekken er en ting, men jeg har en ørlite kvassere computer enn det der, og den er ikke verdt 5000. Hvis du er uenig må du gjerne sende en pm så skal vi nok bli enige c4stor. 2-3 tusen hørtes veldig riktig ut

Endret av tek73
Lenke til kommentar

Jeg ville sagt 2000-2500 dersom det følger med CD-rom, floppy, kabinett, PSU, hovedkort, kjøler og den er satt opp med windows.

Edit: Hvorfor sier ikke bare eieren opp leasing-avtalen (hvis det er det hun har) og sparer seg de 10.000 for en så dårlig maskin. Hvis hun har gjenstående så mye nå så tyder det på en ekstremt dårlig avtale. Det skulle bare mangle at man sier opp avtalen etter å ha blitt lurt så grundig.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Det er faktisk dvd og cd-brenner på den oxo. (Glemte det i farta) Og den er helt komplett ferdig til å startes med winXP home edition (rescue disk greier følger med). Hun kan ikke si opp avtalen på den da det ikke er leasing men avbetaling, hvis det hadde vært leasing går jeg ut i fra at hun hadde hatt vett nok til å bare si den opp. Hun kan få den for 4000 da, slår nok til på det siden kona skal kjøpe den av søstra hennes og hun tross alt må betale på den i flere år til. :innocent:

Lenke til kommentar

Er enig med deg at den egentlig ikke er verdt 4000, men kona skal betale de avdraga søstra hennes har på den til hun har betalt til sammen 4000. Og siden det er søstra hennes vil hun være litt gem da. (Surt for søstra at hun fremdeles skylder 6000 på den etter det da men... :roll: ). Men personlig hadde jeg ikke gitt mer en max 3000 hvis jeg skulle betalt cash da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...