Vims Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har et Raedon 9200 128mb Atlantis.Har Catalyst 4.5.Lurer på om det blir noe bedre ytelse eller bildekvalitet dersom jeg bytter til Catalyst 4.7? Lenke til kommentar
Vims Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ingen som vet eller gidder å svare Neinei,det er ikke alltid man får svar Man kan forvente,men ikke kreve. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Joda, det er ok å oppgradere driverne, de kan gi bedre ytelse og flere innstillings muligheter, du kan også overklokke skjermkortet ditt med powerstrip. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Tar å gjør det jeg Lenke til kommentar
lostone Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 off-topic: ekkelt bilde :/ Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 GANSKE... ekkelt... bilde... O_O >_< Strider ikke det imot retningslinjene til forumet forresten? Et sånt bilde mener jeg... Um powerstrip funker... liker rivatuner jeg fordi det legger seg i bakgrunnen... mindre ressurskrevende, og ligger ikke nede på taskbaren og irriterer meg hehe... Lenke til kommentar
Vims Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 off-topic: ekkelt bilde :/ Er det mange som synes det er et "ekkelt"bilde,så skal jeg bytte. Det er et bilde fra min gamle arbeidsplass. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 off-topic: ekkelt bilde :/ Er det mange som synes det er et "ekkelt"bilde,så skal jeg bytte. Det er et bilde fra min gamle arbeidsplass. Er det du som ligger der ? Lenke til kommentar
Vims Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 [Er det du som ligger der ? Nei,det er det ikke Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 [Er det du som ligger der ? Nei,det er det ikke Kan jeg spørre hvor du jobba før? Lenke til kommentar
Vims Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 [Er det du som ligger der ? Nei,det er det ikke Kan jeg spørre hvor du jobba før? Manhatten hospital Var der som kirurg portør.Var der i 4 mnd. Så var det tilbake til Ullevål sykehus igjen. Har slutta i helsevesenet nå,ble for mye nattarbeid. Er ikke lett å kombinere når man får 2 unger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå