oyser Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Synes å huske å ha lest at det å skifte begge ram-brikkene på TM 8006 er mye jobb! Stemmer det? Er dette en jobb for noen som kan mer enn litt om sånt? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
hce Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Uten å kjenne modellen vil jeg tro at den ene brikken er enkel å bytte, mens den andre brikken ligger nok under tastaturet. Det er ikke veldig vanskelig å skru en laptop fra hverandre. Bare ha gode skrutrekkere, antistatisk-lenke og god tid. Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Synes å huske å ha lest at det å skifte begge ram-brikkene på TM 8006 er mye jobb! Stemmer det? Er dette en jobb for noen som kan mer enn litt om sånt? Takker for all hjelp! Hva du sinns om maskinen? Jeg har akkurat fått den TravelMate 8006LMi også, men venter at bateriet er helt laddet. Hvor lenge har du laddet bateriet før du begynte å bruke den? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Batteriet lader uavhengig om lappen er påslått eller ikke. Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Batteriet lader uavhengig om lappen er påslått eller ikke. Jeg har vært i kontakt med Acer i dag og sporte hva de anbefaler for å ha den beste bateri leve tid. De sa at det som er viktiest er at man ikke brukker datamaskinen med baterien på helle tiden når man er koblet til strøm for lang perioder, det er bedre å fjerne baterien da. Jeg har en travelmate 630 som drepte baterien sin fordi jeg brukte å ha den koblet til strøm helle tiden mens jeg jobet på den. Baterien er helt død nå, bateri lys er på helle tiden men den gir 0 strøm når jeg trekke kontakten (har provd alt for å få den å lade igjen uten resultater). Endret 6. august 2004 av Thorz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå