Gå til innhold

SE P910i og K500i er lansert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv en P900, og har ikke funnet noen større forskjeller på P910 enn det nye tastaturet. Skjønner ikke helt hvorfor SE lanserer det da.. Mon tro om det "kun" er for å komme med noe nytt....

Skjønner ikke helt vitsen med det nye tastaturet. Hvordan i all verden skal man klare å holde telefonen stødig med tommetottene på et utbrettet tastatur?

Håper de kommer med en P1000 modell neste år..... wlan og noen gigabyte minne, 3G og et bra kamera hadde gjort seg.

Lenke til kommentar
Har selv en P900, og har ikke funnet noen større forskjeller på P910 enn det nye tastaturet. Skjønner ikke helt hvorfor SE lanserer det da.. Mon tro om det "kun" er for å komme med noe nytt....

Håper de kommer med en P1000 modell neste år..... wlan og noen gigabyte minne, 3G og et bra kamera hadde gjort seg.

Ganske enig. Ser ingen store forskjeller.

Bedre skjerm og QWERTY-tastatur samt nytt minne. Mer enn det er det ikke.

Men, endelig støtter de ihvertfall 1gb minne. Det har jo vært svakheten (synes jeg) til P900.

For håpe dette resulterer i at P900 synker i pris.

Lenke til kommentar

Forandringene som er gjort er;

-Qwerty-tastaturet og talltastene,

-64 MB Ram,

-Bedre kamera,

-Bedre skjerm(262K),

-Bedre minnekort kompabillitet(32MB medfølgende kan bruke opptill 1GB Duo),

-Forandret bruker interfacet(UIQ 2.1)

-Forbedret støtte for 3. parts produkter/software.

Men som enkelte allerede har sagt, så er det ikke grunnlag nok for en som allerede har P900 til å gå å kjøpe seg en P910. Den er vel mest tenkt på for nye brukere. Men for all del.....har du råd til det så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

synes egentlig at de har fjortifisiert p900 og endt opp med p910.

det skal jo være en litt mer proff samt eksklusiv telefon, utseendet til tastene samt det at de faktisk har trykket "quickshare" nederst på telefonen gjør at det ellers så vakre designet til p900 nå faller en del hakk på lista mi..

Lenke til kommentar

-Bedre kamera,

Samme gamle VGA kamera :)

Når jeg ser bilder fra P900 og P910 opp mot hverandre er det ikke store forskjellen.

Rart de fortsatt holder seg til VGA. Skulle tro en telefon til 6 tusen kr hadde bedre enn det.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som synes designet til Z500 er en kopi av E700..?

Jo, når du viser bilder er jeg helt enig.

Men, den ble altså lansert med pressemelding i dag, ser jeg.

Ble den ikke også presentert på CeBit? Eller omtrent den tiden.

Skjønner ikke helt det her.

edit: Nå som jeg sjekker ble denne presentert sammen med S700 og K700. Men hvorfor da pressemelding om den i dag ?

Sony Ericsson extends EDGE-offering with two new camera phones-

- Access to data at broadband speeds with megapixel camera phone S710a for Americas and clamshell Z500i for Europe and Asia

15 July 2004

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Men, den ble altså lansert med pressemelding i dag, ser jeg.

Ble den ikke også presentert på CeBit? Eller omtrent den tiden.

Skjønner ikke helt det her.

edit: Nå som jeg sjekker ble denne presentert sammen med S700 og K700. Men hvorfor da pressemelding om den i dag ?

Den blir presentert igjen nå(som Z500i) fordi den var opprinnelig ikke tenkt for det europeiske markedet. Kun for USA og Asia. Den ble imidlertidig så populær at de fant ut at de kunne likesågodt gi den ut i Europa også.

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

-Bedre kamera,

Samme gamle VGA kamera :)

Når jeg ser bilder fra P900 og P910 opp mot hverandre er det ikke store forskjellen.

Rart de fortsatt holder seg til VGA. Skulle tro en telefon til 6 tusen kr hadde bedre enn det.

Sikkert på grunn av pris... Med bedre kamera, går prisen enda mer opp, og de kommer sikkert da til å tape markedsandel. Tipper neste modell, vil få "den tids" beste kamera samme som P900 gjorde.

Så nå at den også hadde støtte for 1gb minne, noe som er en bra fordel. Men de skulle ha inkludert SD-minne støtte eller lignende. MS duo er for dyrt.

Som nevnt i testen var det nesten ikke merkbart forskjell på skjerm og kamera, så den største nyheten er vel da tastaturet og minnestøtten. Lurer på hvorfor ikke SE kommer med firmware som støtter større minne. Burde ikke være noe problem det.. Men noe bra må de jo komme med på de nye modellene også... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...