johan44 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Prøver å fjerne et program på PC'en som heter Brigde, men får feilmeldingen: Feil ved innlastning av C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll Den angitte modulen ble ikke funnet Hva gjør jeg for å løse dette problemet? Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Sjekk om du finner filen på systemet ditt. Hvis ikke kan dette være en registry feil. Filen har blitt slettet uten å kjøre uninstall. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Prøver å fjerne et program på PC'en som heter Brigde, men får feilmeldingen: Feil ved innlastning av C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll Den angitte modulen ble ikke funnet Hva gjør jeg for å løse dette problemet? Gammelt triks er å innstallere programmet på nytt for deretter å avinnstallere det med legg til / fjern programmer. Yoda Lenke til kommentar
johan44 Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Problemet er at dette programmet sannsynligvis er lastet ned fra Internett automatisk. Så hvordan kommer jeg rundt dette. Får også melding om denne feilen ved oppstart av PC'en min Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 1. www.google.com er din venn 2. søk på f.eks. registry cleaner. 3. prøv et av programmene du finner, bruk sunn fornuft. 4. lykke til Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Kjør et søk på alle disker etter bridge.dll. Finner du ikke filen kan du åpne registy med regedit. Ikke gjør dette om du ikke har kunskap om regestry. Her kan du ødelegge hele oppsettet på marskinen din. Søk etter bridge.dll finner du denne kan du slette denne. Du kan også se om du finner denne i start programmer mapen din? Regner med at du kjører windows XP,2000 eller Windows 98/ME Lenke til kommentar
johan44 Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Fant filen i regedit, navnet var RunDLL med data. rundll32.exe "C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll",Load Kan jeg bare slette denne RunDLL'en? Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du kan slette registry entrien, men ikke rundll filen fra hardisken. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 At du ikke klarer å slette et program har ingenting med "annet om hardware" å gjøre. Da du ikke får slettet/avinnstalert programmet i windows, kan windows være problemet. Derfor velger jeg å flytte posten dit. Lenke til kommentar
johan44 Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Problemet er løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå