Gå til innhold

Spm til alle D70 eiere

Anbefalte innlegg

Fikk bare lyst til å høre hvor mye folk der ute fotograferer. Det er fort gjort å kbipse ivei noen hundre bilder når man er ute å fotograferer. Selvsagt er det ingen sammenheng mellom kvalitet og kvantitet på bildene man tar, men hvor mange bilder har dere tatt med deres D70?

Jeg begynner:

Ca 4500 bilder. Har hatt D70 siden midten av april.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt D70 i litt over 2 uker nå og har enda ikke minnebrikke.

Jeg har en bekjent i USA som tar med hjem minnebrikker til meg. Han kommer hjem neste uke.

Kan tro det er frustrerende å vente i nesten en mnd. før

en får minnebrikkene:-(

Har lånt en minnebrikke fra en venn i et par dager, men han reiste på ferie denne uken.

Så nå har jeg kun ei brikke på 16MB disponibel til neste Torsdag:-(

Kan ta med at jeg venter på 1 stk 1GB 40X Lexar + 1 stk 1GB Sandisk Ultra II.

Har vel tatt i overkant av 350bilder til nå, men har nok sletta ca 70% av de.

Lenke til kommentar

Har hatt D70'n min i litt over 3 uker og har tatt 1514 bilder :) er som du sier utrolig lett å fyre av 4-5 bilder isteden for det ene man hadde tenkt til å ta i utgangspunktet, men det er jo en av fordelene med digitalt. Spesielt om jeg tar bilder av mennesker liker jeg å ta 2-3 bilder istedenfor bare 1 for å sikre at de ikke har et snodig ansiktsutrykk eller noe slikt som ødelegger for et ellers bra bilde.

Har forresten et 512Mb kort som har vist seg å være helt kurant til bilder i JPG Fine, jeg har ikke begynt å ta bilder i .nef enda (orker ikke surre med de i capture)

Lenke til kommentar

Har hatt mitt kamera siden begynnelsen av juni og har tatt 1053 bilder. Men totalt har det blitt omtrent det dobbelte av eksponeringer.

Dette er mitt første digitalkamera siden 98 som jeg er 99% fornøyd med. Har riktignok aldri hatt speilrefleks før. Men med dette kameraet så kan jeg eksprimentere så mye jeg orker. Har den oftest på auto enda, men bruker oftere og oftere manuelle innstillinger.

Helt topp å lære seg på og bli en bedre fotograf :w00t:

Lenke til kommentar

Var litt tidlig ute og fikk henda på kameraet den 06. mars. Det er per nå ca. 1600 bilder i D70 katalogen, hvilket vil ha meg til å tenke rundt 2500 eksponeringer. Det skal også sies at jeg fra første dag har vært nøye med å slette bilder siden det før eller senere blir noe uoversiktlig med så mange bilder.

Lenke til kommentar
Den 6 mars var tidlig.. Jeg stod selv med et D70 i hånda samme dagen på Fotohuset, men valgte å avvente litt med å kjøpe.. 1 April var min D70 i hus..

Hehe, de hadde kun fått inn to stk. den dagen, så du holdt antakelig det andre kameraet siden jeg var tidlig ute like etter åpningstid. Dama skulle få presentert innkjøpet i senga sammen med frokosten så jeg måtte skynde meg.... :D

Lenke til kommentar
Fikk bare lyst til å høre hvor mye folk der ute fotograferer. Det er fort gjort å kbipse ivei noen hundre bilder når man er ute å fotograferer. Selvsagt er det ingen sammenheng mellom kvalitet og kvantitet på bildene man tar, men hvor mange bilder har dere tatt med deres D70?

Jeg begynner:

Jeg har tatt ca 2000bilder på 5dager! :ohmy::hmm:;)

Lenke til kommentar
Fikk bare lyst  til å høre hvor mye folk der ute fotograferer. Det er fort gjort å kbipse ivei noen hundre bilder når man er ute å fotograferer. Selvsagt er det ingen sammenheng mellom kvalitet og kvantitet på bildene man tar, men hvor mange bilder har dere tatt med deres D70?

Jeg begynner:

Til Pondus: Er du fornøyd med Sigma 70-300 linsen forresten? Jeg vurderer sterkt å kjøpe den til min D70 når pengene fra sommerjobben dukker opp på konto... har du lagt ut noen bilder som er tatt med den linsen? Gjerne makro bilder også :)

Endret av benjamin84
Lenke til kommentar
Fikk bare lyst  til å høre hvor mye folk der ute fotograferer. Det er fort gjort å kbipse ivei noen hundre bilder når man er ute å fotograferer. Selvsagt er det ingen sammenheng mellom kvalitet og kvantitet på bildene man tar, men hvor mange bilder har dere tatt med deres D70?

Jeg begynner:

Til Pondus: Er du fornøyd med Sigma 70-300 linsen forresten? Jeg vurderer sterkt å kjøpe den til min D70 når pengene fra sommerjobben dukker opp på konto... har du lagt ut noen bilder som er tatt med den linsen? Gjerne makro bilder også :)

Hei sann :) Ja jeg er meget fornøyd men linsen,tar skarpe og fine bilder.Synes Sigma linsen ga bildene litt mer farge en org Nikkor 18-70mm linsen også. :thumbup: Jeg kan legge ut ett par bilder jeg vettu. :yes: Bildene er ikke teknisk bra men det får så være. :D

Blomst i melkespann.

MF logo.

Havfruen.

Skal se om jeg ikke får lagt inn noen litt bedre bilder,får ikke lastet opp de bildene jeg vil til hjemmesiden min. :mad:;)

Off Topic: Fet shuttle du har! :thumbup::love: Sjekk ut min "koloss" ;)Min PC og Hjemmekino. Gå til Pc\Hjemmkino Bilder i venstre kolonne. :thumbup:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...