ezcey Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Jeg vurderer å bytte ut designet på denne siden med et nytt, mer fargerikt et. jeg har laget en liten skisse i paint, uten noe særlig vekt på fargene i første omgang, men vil høre hva folk synes før jeg legger ned masse tid på det i photoshop bilde finpusset Endret 15. juli 2004 av ezcey Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Altså.. for å kunne si en mening om noe som helst så er det nesten en forutsetning at man legger iallefall litt arbeid i forslaget man legger ut her. Det er usedvanlig vanskelig å mene noe som helst om en svart firkant, hvis du skjønner. Sikkert helt brukbar layout, lek litt med den i Photoshop og kom tilbake for mer kritikk! Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hmm... Nå er ikke jeg spesielt god på web-design, men jeg har da fått med meg såpass at heiser ikke skal endres på! Det ser det virkelig ut som om du har tenkt til...? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg synst siden er for simpel for at jeg kan gi en sjikkelig kommentar til den, men jobb litt mer med den så kan det bli bra, du har er helt ok utgangspunkt. Stå på Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Hmm... Nå er ikke jeg spesielt god på web-design, men jeg har da fått med meg såpass at heiser ikke skal endres på! Det ser det virkelig ut som om du har tenkt til...? Nå aner jeg absolutt ikke hva du mente med det innlegget, men det er nå så. etter litt gjennomgang i photoshop, med litt lite forskjellig testing av farger, og dårlig tid grunnet det ble gjort i arbeidstida, har jeg kommet frem til et noenlunde "fremvisningsprodukt". link Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det med at menyen ble høyere enn innholdsfeltet synes ikke jeg var særlig bra... For sterke kontraster på borderne, og alt for tjukke, .:: i menyen ser jeg ikke helt poenget med, og mangler justify på p Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 mangler justify på p hva mener du? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 p { text-align: justify; } Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Den med pilene nesten helt til høgre på siden, er det en scrolle heis? Hvordan skal du få den til å se slik ut? Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Den med pilene nesten helt til høgre på siden, er det en scrolle heis?Hvordan skal du få den til å se slik ut? sannsynligvis noe ala det, ja. tenker å bruke et javascript, tror det er et slikt i bruk på www.webdesigns.no om jeg ikke tar feil. Toolshed: det er kun et bilde da, eksisterer ingen kode der enda. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Toolshed: det er kun et bilde da, eksisterer ingen kode der enda. Ja, var klar over det! Men det blir litt finere hvis du tar det som kalles "justify" på skriften. Og javascript ville ikke jeg brukt. Sats heller på vanlig heis. Endret 15. juli 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 De menyene på venstre side... kunne de stått under velkommen linja, og "Steven-navn" greiene..... Hvis du skjønte....? Bare en ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå