abene Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ny betaversjon av SP2 Til tross for meldinger om det motsatte har Microsoft nå levert en ny betaversjon av Service Pack 2 til betatestere. Den endelige versjonen blir trolig lansert i august. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Er den "lekket"? Har blitt bitt av Beta-basillen . Har nå XP2_RC2, WMP10 og Nvidia HK-drivere 5.03. Endret 16. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
G Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Håper dere ikke får i dere for mye Beta-stråling. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 beta er bare tull å holde på med. release versjon er best. har aldri brukt en beta versjon av et program i hele mitt liv jeg. ikke RC versjoner heller. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 beta er bare tull å holde på med. release versjon er best. har aldri brukt en beta versjon av et program i hele mitt liv jeg. ikke RC versjoner heller. Hva er tull med Beta? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 beta er bare tull å holde på med. release versjon er best. har aldri brukt en beta versjon av et program i hele mitt liv jeg. ikke RC versjoner heller. Hva er tull med Beta? beta er testversjoner av programmer gitt ut til folk (aka lekket) for å finne bugs omkring. ikke minst så trenger ikke f.eks Microsoft å gå gode for betaer.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 beta er bare tull å holde på med. release versjon er best. har aldri brukt en beta versjon av et program i hele mitt liv jeg. ikke RC versjoner heller. Hva er tull med Beta? beta er testversjoner av programmer gitt ut til folk (aka lekket) for å finne bugs omkring. ikke minst så trenger ikke f.eks Microsoft å gå gode for betaer.. Vet jo det Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 ja da fikk du det vel forklart Lautsprecher? er litt for mye bugs i Beta til at jeg gidder å bruke det. gidder ikke å progs som krasjer ofte. da bruker jeg heller en gamlere versjon av programmet eller andre alternativer. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 ja da fikk du det vel forklart Lautsprecher? er litt for mye bugs i Beta til at jeg gidder å bruke det. gidder ikke å progs som krasjer ofte. da bruker jeg heller en gamlere versjon av programmet eller andre alternativer. Du lever i gamle dager man. Beta er ganske så trygt. Kjører selv så mye beta som overhodet mulig, og har ikke opplevd noe crash. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 joa, men en ting jeg heller ikke liker med Beta er ordet. dvs. BETA. selv forbinder jeg beta med krasj. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Enjoy: http://www.softpedia.com/public/cat/13/9/13-9-177.shtml for Express install (den fikk jeg ikke til å funke) og http://www.download.windowsupdate.com/msdo...7639a5a496b.exe som er direktelink til network install. Edit: Også ikke glem denne patched uxtheme.dll Edit2: Hvis du får en feilmelding fordi atapi.sys er i bruk avinstaller Daemon Tools/Alcohol Soft 120% Endret 29. juli 2004 av superdigg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå