Gå til innhold

Ny betaversjon av SP2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beta er bare tull å holde på med. release versjon er best. har aldri brukt en beta versjon av et program i hele mitt liv jeg. ikke RC versjoner heller.

Hva er tull med Beta?

beta er testversjoner av programmer gitt ut til folk (aka lekket) for å finne bugs omkring. ikke minst så trenger ikke f.eks Microsoft å gå gode for betaer..

Lenke til kommentar
beta er bare tull å holde på med. release versjon er best. har aldri brukt en beta versjon av et program i hele mitt liv jeg. ikke RC versjoner heller.

Hva er tull med Beta?

beta er testversjoner av programmer gitt ut til folk (aka lekket) for å finne bugs omkring. ikke minst så trenger ikke f.eks Microsoft å gå gode for betaer..

Vet jo det :roll:

Lenke til kommentar

ja da fikk du det vel forklart Lautsprecher? er litt for mye bugs i Beta til at jeg gidder å bruke det. gidder ikke å progs som krasjer ofte. da bruker jeg heller en gamlere versjon av programmet eller andre alternativer.

Lenke til kommentar
ja da fikk du det vel forklart Lautsprecher? er litt for mye bugs i Beta til at jeg gidder å bruke det. gidder ikke å progs som krasjer ofte. da bruker jeg heller en gamlere versjon av programmet eller andre alternativer.

Du lever i gamle dager man. Beta er ganske så trygt. Kjører selv så mye beta som overhodet mulig, og har ikke opplevd noe crash.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enjoy: http://www.softpedia.com/public/cat/13/9/13-9-177.shtml for Express install (den fikk jeg ikke til å funke) og http://www.download.windowsupdate.com/msdo...7639a5a496b.exe som er direktelink til network install.

Edit: Også ikke glem denne :cool:patched uxtheme.dll

Edit2: Hvis du får en feilmelding fordi atapi.sys er i bruk avinstaller Daemon Tools/Alcohol Soft 120%

Endret av superdigg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...