falken Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 hei Er det noen som har cheats til Rainbow six ??? Falken Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Gå til www.happypuppy.com og søk der, de har det meste av cheats til alle plattformer (nei, jeg bruker aldri cheats). des,OUT! Lenke til kommentar
falken Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Fant ikke noe på www.happypuppy.com har du noen andre plasser?? obs dette gjelder XBOX falken Endret 15. juli 2004 av falken Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 kanskje www.cheatplanet.com ....bruker aldri cheats jeg heller. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Gamefaq's er din venn. Prøv også å søke på forfatteren av boka som spillet er basert på... http://www.gamefaqs.com/console/xbox/list_t.html Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 www.cheatcc.com har helt sikkert. Kan prøve www.megagames.com også Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 *bump* Tenkte det var på tide med ett hint til... Spillet heter ikke Rainbow Six... Lenke til kommentar
eught Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 *bump*Tenkte det var på tide med ett hint til... Spillet heter ikke Rainbow Six... Hva var poenget med det der da? Det er jo nesten en måned siden han spurte, han har sikkert funnet cheats for lenge siden. Og Rainbow Six er en del av navnet. (Tom Clancy's) Rainbow Six: xxxxx Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 *bump*Tenkte det var på tide med ett hint til... Spillet heter ikke Rainbow Six... Hva var poenget med det der da? Det er jo nesten en måned siden han spurte, han har sikkert funnet cheats for lenge siden. Og Rainbow Six er en del av navnet. (Tom Clancy's) Rainbow Six: xxxxx Det var jo poenget mitt... At siden han ikke hadde funnet det på noen cheatsider, så var det sikkert fordi han bare hadde sett etter Rainbow Six, når det på de fleste sidene faktisk heter TC's Rainbow Six. Og jeg har ikke hørt han takke. Man skal alltid takke etter man har fått hjelp av andre. Vanlig folkeskikk er noe som trengs på nettet også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå