tommy_sn Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei! Hvilket Direct Connect program er etter deres mening det best, og hvorfor? Bruker dc++ idag, og er stort sett fornøyd med det, men savner litt flere konfigurasjonsmuligheter++... Noen som vet om noen bedre, helst som tillates på de gode hubbene... Tommy! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Er vel nesten bare DC ++ som funker "overalt"... Eller? Intradream virker som et greit program, men om det tillates så veldig mye vet jeg ikke. Har aldri fått tid til å prøve det ut skikkelig... Lenke til kommentar
schwin Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg bruker oDC og det går som ei kula... Vet vel strengt tatt ikke om det er de store forskjellene, men er hvertfall veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 DC++ eller oDC, det er vel kun utseende som er forskjellen på de tror jeg. Mange hubber (de fleste tror jeg) kicker deg hvis du ikke har en av disse klientene. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Alt av multisource klienter. Intradream er den jeg liker best, men den fungerer ikke på lan eller så veldig godt hvis jeg skal ha noe veldig spesifikt på en veldig spesifikk hub så derfor har jeg StrongDC++ i tilleg. Begge er Multisource klienter og jeg har ingen problemer med å koble meg til hub-er. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Søker dc++ og oDC etter alternative nedlastingskilder av seg selv, eller må dette gjøres manuelt? Tommy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå