Gå til innhold

Skifte språkpakke på N7610

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte N7610'en min i god tro om at jeg ville få den på norsk, naturlig nok...men da jeg startet den opp fant jeg til min overraskelse ut at jeg bare kunne velge mellom engelsk, svensk og finsk, så jeg har tydeligvis fått en gal språkpakke

Jeg ringte Elkjøp og de sa de sikkert kunne fikse opp i det hvis jeg bare kom innom og gav dem telefonen...men nå har det seg slik at jeg ikke stoler helt på de folka, redd mobilen kommer til å forsvinne i flere uker hvis de skal gjøre noe som helst på den...

finnes det en enkel språkpakke jeg bare kan laste ned og fyre over på mobilen selv, eller må verkstedgutta gjøre dette???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enseste lille problem er at det ikke går ann å få tak i en NY 7610, nokia klarer ikke å produsere nokk... Elkjøp får 7610 inn å løpet av begynnelsen i agust.

PS: 30 dagers angrerett er genialt. :D

Lenke til kommentar

Var inne hos elkjøpmannen idag, og de måtte sende den avsted for å få det fixa(noe jeg helst ikke ville, da jeg joiner armyen på søndag)...så han skulle se imorra om han kunne ordne det på et vis(at jeg får en ny telefon eller no), men kjenner jeg elkjøp rett(og det gjør jeg etter timevis i kø der) så ender det nok at jeg må si farvel til mobilen en måneds tid eller no mens de skal gjøre den 10-minutters-jobb-for-å-skifte-språk

hvorfor kan man ikke oppdatere FW o.l. med nokiatelefoner.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...