SiR0 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Lagrer 100 GB musikk og film Spille film, lese minnekort fra digitalkameraet, spille inn talenotater og ta opp video fra TV-en. Den nye mediaspiller-enheten fra Archos tar seg av det meste. Og med opp til 100 GB kapasitet trenger du ikke bekymre deg for hva du har plass til heller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Er vel ikke noe man kan gå med i lommen, men uansett; noen som vil sponse? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Blir litt for dyrt for meg. Dessuten så trenger jeg ikke en duppedings som det der. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 ah, for en nydelig..sak Jeg dropper ideene om ny, dyr, mobil. [drømmemodus]Den skal i min lomme [/drømmemodus] Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 :!: Leste jeg "ikke god i lommen " `??? Jeg har denne med 20 gb... og jeg er SUPER fornøyd,... jeg var skeptisk til størrelsen jeg også,,, Men denne er meget flat, og er over hodet INGEN problem å ha med seg i lommen... Den veier heller ikke så mye. Jeg kan bare si possitive ting om denne... løp å kjøp så skjønner dere hva jeg mener. Dere VIL bli imponert av denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg