Tatti Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei! Jeg skal snart reise på ferie og tenkte det hadde vært OK med en MP3 spiller. Men hva skal jeg velge? Ferien kosta jo sitt, så jeg har ca 1500,- å bruke... Hadde håpet å få en med 256mb minne, + radio. Surfet litt på nettet og fant noen billige spillere på denne siden her: http://www.shopdirect.no/ Er det noen som kjenner til disse? Så at Komplett data hadde denne spilleren på tilbud: Creative Rhomba 256MB MP3/Memory player Voicerec & LCD display, Radio, USB, Retail Så jo grei ut, men er den noe god? Blir glad for andres meninger og gjerne forslag. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) http://www.nomadworld.com/products/muvo_txfm/ Du har også denne. Nyeste Muvo TX med innebygget radio. Vet ikke helt pris, men er vel noe av det samme. Angående siden så den litt jalla ut. Har ikke hørt om firmaet før. Ville heller gått for netshop, mpx eller komplett.no, men det er en smakssak da. Kan hende de er skikkelig seriøse for alt jeg vet. Endret 15. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har selv Muvo TX og er veldig fornøyd. Hvis du har lyst på Muvo TX, ville jeg ventet til Muvo TX FM kommer. Radio er faktisk noe jeg savner på min spiller. Lenke til kommentar
total Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) vent noen uker og tigg noen hundrelapper, så får du deg en splitter ny ipod mini... Endret 16. juli 2004 av total Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ja, jeg må inrømme at den siden så litt lite proff ut. Det var derfor jeg ville høre hva dere som har lit peil, mente om saken... Skal ta å sjekke den Muvo'en. Skal reise om tre uker så jeg tror ikke jeg vil vente... Ser at noen spillere har oppladbart batteri som må lades via PC'en. Finnes det ikke andre måter å få ladet det på? Sikker litt dumt spørsmål,... men... ipod er det liksom "the big thing"? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 For noen. Er en smakssak. Jeg liker creative best Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Ipoden må du vel lade i usben? Er ikke sikker på om du må ha softwaren installert også, men det tviler jeg egentlig på. Creative TX har den fordelen at den går på vanlige AAA batterier og du slipper dermed faste batterier som må lades og blir dårligere med tiden. Les gjerne om de aktuelle spillerne i prisguiden: Creative Muvo TX Apple Ipod 3.0 (forgjengeren til Ipod mini) Endret 15. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 ipod mini var jo bare kjempe lekker, men den var ikke spesielt lett i vekt (103g) Den kunne bestilles i "Apple Store",- NOK 2.289,99. Siden den nåværende Muvo TX er uten radio blir den uaktuell. Men likte godt Muvo Slim. Men den har jo oppladbart batteri. Så det eksisterte en reiselader til Creative Rhomba, så da finnes det vel til Slim'en også(?)... Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Må inrømme at jeg fikk lyst på den mini ipod'en... Men det var dette med radioen da... Så var det en venn som ba meg ta en titt på Komplett Datas sider, og sjekke "JazPiper UBit-3 256 MP3/Memory 256MB USB, FM Radio, Voice rec., " Så jo OK ut, og prisen var heller ikke avskrekkende. Er det noen som kjenner til den? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 http://www.dealtime.co.uk/xPF-Jazpiper_UBit_3_256MB Lenke til kommentar
total Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 tja. 256 er jo ikke så mye plass, og hvor ofte kommer du _egentlig_ å bruke radioen? Prisen var relativt høy, men du har jo mulighet til å bytte batterier og oppgradere minnet (noe du ikke har på iopd'en) Men jeg hadde uansett gått for ipoden MIN første MP3-spiller kjøpte jeg i '99 for 1500. Diskplassen var på hele 32 MB, og tilkoblingen var paralellport. Nå ligger den i en skuff og råtner.. Leve "mp-man" *lol* Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 tja. 256 er jo ikke så mye plass, og hvor ofte kommer du _egentlig_ å bruke radioen?Prisen var relativt høy, men du har jo mulighet til å bytte batterier og oppgradere minnet (noe du ikke har på iopd'en) Men jeg hadde uansett gått for ipoden MIN første MP3-spiller kjøpte jeg i '99 for 1500. Diskplassen var på hele 32 MB, og tilkoblingen var paralellport. Nå ligger den i en skuff og råtner.. Leve "mp-man" *lol* Folk har forskjellig smak som sagt. La han velge selv. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Creative Muvo TX er suveren. Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg bestemte meg for å gå for en ipod mini... Men det viser seg å være ventetid på denne. Ca fire uker (++) Så da ble det ikke noe av, siden jeg reiser før det. Kjedelige greier Lenke til kommentar
total Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 ja det er teit at de har ventet så lenge med den... den skulle jo egentlig komme i april. stemmer det virkelig at en kun kan lade ipodmini med usb? og hvordan er egentlig "hjulet"? Er det det samme som på de store ipodene? P.S: I dag ble det klart at en ny, minder ipod med 60 gb er i produksjon: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=235268 Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Ja, jeg så også at det var en ny ipod modell på gang. http://www.computerworld.no/index.cfm?fuse...0DBF97FEA5AEDA2 Og den nye på 20 gigabyte blir jo billigere enn mini'en på 4 gigabyte... Jeg er faktisk ikke helt sikker på ladingen på mini ipod. Her finnes mer info: http://www.apple.com/no/ipodmini/ Nå er jeg litt usikker på hva jeg gjør... Men jeg tror rett og slett jeg kjøper en billig mp3 spiller nå, som jeg kan ha med på ferie. (Lang flytur er kjedelig ...) Så kjøper jeg enten en mini ipod eller den nye når den kommer. Om det er en smart løsning..?.. Tja... Men jeg trenger en spiller nå men ble litt hekta på ipoden. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Da ville jeg ventet på den nye. Prisen skal ikke være høyere enn hva mini kommer til å koste når den er ny. Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Ja, jeg har tenkt å kjøpe den nye iPod, siden prisen ser ut til å bli lavere en mini'en. Jeg har kjøpt en 256 mb spiller for 700 kr Den får duge intil videre... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 prisen på den nye iPoden er 2890 for en 20GB.. ikke så ille det.. tror jeg skal ha den etterhvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå