ZimZ Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei der.. Jeg har et lite problem her hjemme på mitt alt for lille kontor med 4 dataer på... Jeg har fått tak i en skriver... Type Hp deskjet 920c. "Har installert den og alt det der, greit nok med xp som er så kjekke og ha med å gjøre når det gjelder drivere og installering" Problemet er at eieren av skriveren ikke finner cden så det blir litt tungvint å jobbe med skriveren på skikkelig vis når jeg skal dele den i nettverk.. Skrive ut litt mer avanserte oppgaver o.l. Finnes det noen plass hvor jeg kan laste ned hele installasjonspakken med full programvare til skriveren eller hva bør jeg eventuellt gjøre for å få tak i det.. Kan jo alltids ta kontakt med el-kjøp og de hjelper meg helt sikkert, men jeg spør her førs jeg Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Skrivere har sin egen kategori, men det du leter etter er drivere/programvare, og dette er ikke "annet om hardware". Spørsmål om drivere/programvare postes under: Forum -> Programvare -> Programvare Denne posten stenges grunnet feilposting og dårlig bruk av emnefeltet. Emnetittel skal beskrive posten best mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg