Lantador Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Skal bruke Diskopprydding i Win XP... men den låser seg bare, er det noen som har hatt det samme problemet? Og evt veit hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Bruk et annet, mer effektivt Diskopprydingsprogram, F.Eks. TuneUp Utillities 2004. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 greit, skal teste det ut nå Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Dersom det er C: du prøver å rydder, så vil det ta veldig lang tid før den får scannet ferdig. Det kan virke som programmet har låst seg, men vær tålmodig.. Slik er det iallefall med meg. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 har ventet opp til en time... Men jeg har derimot prøvd ut TuneUp Utillities 2004, og det må jeg si er et genialt program, anbefaler det på det varmeste til alle dere andre som ikke har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå