SnowDOG_ Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei folkens! Er det noen som vet om et lite program som fører logg og viser kor mye man har lastet inn og ut?? husker når eg hadde modem at det kom opp et liter icon på taskbaren der det viste kor mye som ble lastet ned og ut samt kor lenge man var på nettet og oppkoblings hastighet. er det noen som vet om noen programer som kan dette???? Lenke til kommentar
kpropp Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Prøv "DU Meter"... Husker ikke hvor jeg fant det, men det får jo søke sfter det. Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 http://www.dumeter.com Gjør oppmerksom på at dette ikke er et gratis program. Det er shareware, 30 dagers prøveperiode eller noe sånt. Fungerer uannsett veldig bra. Har daglig, ukentlig og månedlig logg. Lenke til kommentar
Xes-67 Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Halla,, et annet fint lite prog jeg bruker er Bandwidth Monitor.... Det måler hastighet inn/ut + total mengde MB inn/ut siden sist du "nulla" det ut. :-).. Det har diverse valgmuligheter for hva du vil vise primært + log muligheter. [ Denne Melding var redigert av: Xes-67 på 2002-04-23 02:08 ] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Takk! dumeter funket utmerket og tar meget lite system resuser. har ikke lastet ned den andre siden eg ble så fornøyd med dumeter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå