Gå til innhold

Problemer med k8v se Deluxe HK

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med hk mitt. Jeg får ikke installert s-ata driverne mine og det virker som jeg mangler en bios :no:

Når jeg (prøver) å starte dataen får jeg opp en melding om at hk ikke finner HD, noe som visst nok skal være normalt, men under den meldinga står det:

"No drive attached to FastTrak controller, The BIOS is not installed"

Og dette virker litt mer forunderlig.

Nå ber den meg legge inn OS, så jeg kjører igang Xp Pro Service Pack 1.

Og for at hk skal finne s-ata HD (en WD raptor 74gb 10000RPM) må jeg legge inn driverne, noe som er normalt, så jeg trykker F6. Nå ber den meg sette inn en disket med driverne på. Jeg gjør det, men da får jeg opp denne meldinga:

"File txtsetup.oem caused an unexpected error (512) at line 1742 in d:\xpsp1\base\boot\setup\oemdisk.c."

Og hva skal jeg gjøre?? Jeg har prøvd å laste ned de nyeste driverne fra hjemmesiden til Asus, men fortsatt samme feilmelding. Har til og med prøv å legge inn XP home edition. Men kun en lignende feilmelding kommer opp.

Noen som veit hva jeg skal gjøre? Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal Flashe Biosen, så jeg tørr ikke gjøre noe før jeg er 100% sikker på hva jeg skal gjøre.

Ønsker ikke å kaste bort det nye hk mitt. Trenger hjelp, liker ikke synet av en pc som står der kun til pynt :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lasta ned: "VIA VT6420 (VT8237) SATA RAID Driver Package Version 2.20D WHQL. "

Men får fortsatt opp samme feilmelding!!!!

"File txtsetup.oem caused an unexpected error (512) at line 1742 in d:\xpsp1\base\boot\setup\oemdisk.c."

Så det kan ikke være det som er feilen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...