SpecialUnit69 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hey Jeg har en P4 2.4 som jeg gjerne skulle ha klokka opp en smule... Jeg har prøvd å klokke litt men, når jeg stiller opp FSB i bios'en, trøkker F10 og starter opp så kjører jeg SiSoft Sandra...og det sier at HK er for varmt... ER Hk virkelig FOR varmt, eller har tempen min steget over en "max temp" som SiSoft anbefaler??? Jeg vil si at jeg har nok kjøling...2 vifter foran(blåser inn)....en i døra og 2 bak(blåser ut)... Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 instaler motherboard monitor eller speed fan... der kan du se tempen uten at den sier at den er for høy.... men tempen bør ikke overstige mer enn 40 grader.... Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) jeg har begge disse programmene.....men i SpeedFan vet jeg ikke hvilken temp som er hva.... det står Temp1 og Temp2.... og i MBM....hvilken temp er HK temp ? Winbond 1, 2 eller 3? Endret 14. juli 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 temp 1 er hk hos meg da men... det er bare å prøve deg frem på motherboard monitor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå