Alex007 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei jeg har en chieftec 340W psu 360W max load(single fan) modell nr: Hpc - 360 - 202 den lager en del plagsom støy, lurte på on det var mulig å mekke i den fx en papst 19db 80x80 mm vifte for å få den til å bli stille, eller om den da blir for varm? noen med erfaringer? gidder ikke kjøpe ny psu bare den vifta ! mvh Alex Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Skulle ikke være noe problem det... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Om du er i tvil om det går så kan du jo alltids sette inn to papst vifter eller en eller annen 120 mm i topp..? Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei Det funker flott! Har gjort akkurat det samme med min Chieftec-psu. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg har samme PSU og har satt inn en 80x80 Papst 12dB vifte! Det er nok rundt et halvt år siden og PCen virker i beste velgående. Blir ikke så varmt at noe tar skade. Har masse shit i PCen som krever en del strøm og, så ikke vær redd. Skal nok funke utmerket med bare en 80x80 vifte, men da burde du kanskje ha en kabinettvifte eller to fremme i kabinettet til å suge inn kald luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå