tiboine Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Var på foto shooting igår. Syns jeg fikk noen litt stilige bilder.. Blomst 800x602 Blomst 2816x2120 ----- Fontene 800x602 Fontene 2816x2120 Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Begge bildene så langt som jeg ser har "problemer" med komposisjon. Blomsterbildet har litt vel mye luft over hoved-objektet, og er kuttet på et lite naturlig sted i forhold til bladene på stilken. Det er også et uroelement nederst til høyre.. Fint med DOF'en din, men du må komponere forgrunnen. Jeg hadde nok tatt bildet litt mer oppenifra og tiltet kameraet ned mot objektet litt mer. -Du har for mye luft over hodet til blomsten er hva jeg mener... - Den fyller ikke bildet tilfredstillende. Fontenen sliter som sagt også med komposisjonen. Ser flott og isete ut sånn ellers - men bakgrunnen er heller uheldig, jeg kan ikke hjelpe å hate fotgåerskiltet i bakgrunnen. Du mangler begynnelsen av fontenen, og du har for mye over den. Tilt kameraet ned en tanke Var fine bilder - men de hadde et par plagsomme sider Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 hehe.. glemte vel å si at bildene ikke er "rørt" i etterkant:) Rett fra kameraet bilder... Har fiksa littegrann på blomst bildet Fiksa litt på blomst bildet... Lenke til kommentar
lobster Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Fontenen ga meg inspirasjon. Synes den var artig bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå