Gå til innhold

selge gammelt skjermkort

STIAN..

Anbefalte innlegg

jeg har et asus geforce4 ti 4200. har hatt det i nesten 2 år så jeg skal bytte det ut...derfor lurer jeg på hvor mye jeg kan ta for det gamle kortet...

forresten....hilken leverandør av radeon x800 kortet bør jeg velge ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

halvparten av det som de tar på komplett.no for det kortet vil jeg si..

kommer litt an på hvem som skal kjøpe det da, er det noen du kjenner personlig, som kompis eller familie eller noe så hadde jeg gitt dem halvparten av det det hadde kostet nytt, hadde det vert en eller annen tulling så hadde jeg tatt det samme som ny pris.. :innocent:

Endret av [Shinobi]
Lenke til kommentar

Selger du til venner i nød kan du få litt mer for det enn 50% nypris. Solgte nettopp mitt GeForce3 Ti200 64mb til 300kr til en kompis som trengte det. Nypris nå er vel rundt 4-500kr hvis det i det hele tatt er å oppdrive nytt. Er vel en eller annen webshop som har det på lager fra gammelt av. ;)

Lenke til kommentar
Nye koster 500-550 på komplett. Du kan godt kreve 300 for versjon med 128mb og 200 for versjon med 64 mb.

Du må være gal du også! Det kortet der yter egentlig knallbra med noen unntak. Det yter faktisk bedre enn de aller fleste kort* som selges for ~1000kr nå til dags. (så lenge man holder seg unna unntakene som er DX9 og AA)

En passe bruktpris nå for tiden synes jeg er 500kr for det uansett om det er 64 eller 128MB-utgaven. (64MB-utgaven yter forresten ofte bedre enn 128MB-utgaven pga raskere minne).

*= Geforce FX5500/FX5600/FX5200 og Radeon 9200/9600SE/9600.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...