supercub Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har kjøpt ny harddisk, men får den ikkje heilt til å funke slik eg vil. Den gamle på 120 GB har eg hatt som Slave i all tid. Den nye (160GB) satte eg som Master. Det som no er er at når eg kjem inn i Windows kjem det opp "new hardware is found" og eg installerer den, men den kjem ikkje opp i "my computer" Er dette normalt, eller har eg gjort noko feil? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 høyreklikk på min datamaskin og trykk "behandle". deretter velger du diskbehandling, og formaterer disken, eventuelt deler opp i partisjoner. Da kommer den opp i min datamaskin Lenke til kommentar
supercub Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Takk likferd! Der har no komme opp i min datamaskin Men nå får eg ikkje opp cd-ROM stasjonane mine! begge lyser framme og alt, men dei vil ikkje ut! Kva skal eg gjere? Lenke til kommentar
hawken2007 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg tror at du burde sjekke kablingen en gang til. du kjører antakelig med IDE-kabler. Du burde sette den øverste på kabelen til master, og den i midten til slave. Gjør dette med begge IDE-kablene. Virker det fortsatt ikke, kan det hende du burde gjøre som meg -- sett alt sammen til Cable select. da burde det funke. kommer den ikke opp ved første oppstart, så start på nytt. NB!: husk å koble fra alle kontaktene bak pc'en før du starter. Lykke til! Endret 6. januar 2007 av hawken2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå