TheMatrix Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har vært innom webshoppen på 3dfxcool, men en utrolig stor andel av sortementet er merket utsolgt og mange av disse har stått slik lenge. Vanntanker, kabinetter mm er det lite og ingenting av... noen som vet ? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Da hadde dem vel skrivd det på siden sin vel? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Mulig, men man kan ikke drive butikk uten varer.... Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Håper ikke det. Det er jo en genial webshop. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Kanskje det er varer som de bestiller inn etter bestillinger? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Kanskje det er varer som de bestiller inn etter bestillinger? Det kan være mulig, men ta feks. kabinett til eksterne hd'er ingen er inne og er merket utsolgt, det er ingen vanntanker, få kabinetter etc. Det ville være mer fornuftig å skrive "bestillingsvare xx dager" en utsolgt. Flere av de tingene jeg har måttet handle andre steder har stått utsolgt veldig lenge. Lenke til kommentar
chil Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 håper ikke det microplex er dyre nok fra før av. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg tok en MEGET rask opptelling av produkter som var merket utsolgt og det er over 30 produkter noe som er mye med tanke på antall produkter som er i sortementet. Jeg håper også at de skal fortsette, men da med varer på lager eller at varene skaffes innen rimelig kort tid. Lenke til kommentar
kz Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 bestilte 4stk Leds fra 3dfxcool forrige torsdag til en total pris av 60,-. Bad om å forhåndsbetale sånn at dei sender dette pr. brevpost. Snakka med en kar som gav meg kontonr. og eg satte pengane inn med en gang (eg jobber i bank...) Har fortsatt ikkje mottatt varene. Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Var innom 3dfxcool på Manglerud selv på mandag. De sa at det skal bygges et stort boligkompleks der, og byggningen de holder til i skal rives. De vet ikke om det er om 2 uker eller om 2 år ennå, ettersom det er et stort område som skal rives, flere hus. Ring og spør per telefon vil jeg tro er det lureste. Mvh, Rune Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jallabutikk sier nå jeg. De har vært fri for varer kjempelenge, klarer de ikke å drive butikken å ha varer på lager så kan de bare la andre overta eller legge ned hele driten. Hele webshopen demmes stinker! Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jallabutikk sier nå jeg. De har vært fri for varer kjempelenge, klarer de ikke å drive butikken å ha varer på lager så kan de bare la andre overta eller legge ned hele driten. Hele webshopen demmes stinker! "Demmes"? :!: Lenke til kommentar
GlobalCool AS Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Vil med dette opplyse om at 3dfxcool slett ikke skal legges ned. Varelageret til 3dfxcool ble kraftig redusert etter at flere storkunder foretok svært store bestillinger. Samtidig er bestillingstiden lengre hos flere av våre leverandører grunnet sommertid og ferieavvikling. Vi beklager dette. Nye vareleveranser er ventet rett over helgen! Det ser likevel ut til at eksterne harddiskrammer, vanntanker og radiatorer først vil ankomme vårt lager en ukes tid senere. Vi tar kritikk på at leveringstidspunktet ikke har vært opplyst i alle tilfeller. Forventet leveringstid på våre utsolgte produkter er nå anført på de aller fleste varer. Med vennlig hilsen 3dfxcool/GlobalCool AS Endret 15. juli 2004 av GlobalCool AS Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 I mellomtiden kan dere pusse opp webshopen, den trenger det Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) I mellomtiden kan dere pusse opp webshopen, den trenger det Det var da svært til syting da...........! La dem nå få ha webshopen sin som dem vil, vær heller glad for at de er der.....det er da ikke vanskelig å handle via webshopen deres.......... Endret 15. juli 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Selve handlingen går greit men det er feil linking og tom info og alt for dårlig varebeskrivelse på mye. Tok meg noen sekunder å finne denne f.eks http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3...gid=16&subgid=3 trykk på info linken til Magnum GPU Kan godt lete etter feil linking av bilder og varer for det har det vært mye av, de har pusset noe opp siden sist jeg handlet der Edit, ikke engang linken jeg kopierte fra info virket Endret 15. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Selve handlingen går greit men det er feil linking og tom info og alt for dårlig varebeskrivelse på mye. Tok meg noen sekunder å finne denne f.ekshttp://www.mamut.com/controls/shop/shops/3...gid=16&subgid=3 trykk på info linken til Magnum GPU Kan godt lete etter feil linking av bilder og varer for det har det vært mye av, de har pusset noe opp siden sist jeg handlet der Edit, ikke engang linken jeg kopierte fra info virket Apropos linking: MPX reklamene på VGnett eller dagbladet.no fører bare til forsiden av mpx og ikke til produktet de reklamerer for. Så slikt burde butikkene spart oss for. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Synes det er bra at de kom innom her en tur får å informere! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jo det er bra, men å selge sjappa tom for varer uten rask påfylling er ikke så bra, effektiv måte å få negativ omtale og miste kunder på. Bare de får orden på sakerne så skal jeg nok bestille derfra igjenn hvis det er noe jeg trenger Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg kan vente på kabinett til mine hardisker bare jeg vet sånn ca. når de kommer... takk til forhandler for tilbakemelding her, seriøst!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå