Gå til innhold

Hvilken skal jeg velge av SE T630 og SET610

Anbefalte innlegg

Hallois!

jeg så i Se og hør faktisk i dag.. å der solgte de Sony Ericsson T610 med handsfree verdig 298,- telefonen kosta 299,- med Youngtalk..

så klikka jeg meg inn på telebutikken.no , å der så jeg at de solgte Sony ericsson T630 med Young talk til kr 669,-

så ringte jeg Telebutikken, å spurte om hva telefonen(e) kosta da, bare for å dobbelskjekke

T610'en var tilbud på å kosta 299,-

T630'en kosta 1000,- :S noe som jeg syntes var rart..

men uansett er det verdt å legge i 900.- på en T630 ?

har hørt at det eneste som er forskjellen på de er Skjermen, skjermen på T610 blir svart i sollys, noe som T630 skjermen ikke blir.

Så jeg vet ikke helt

Noen som har noen tips til hvilken jeg skal kjøpe ?

Finnes Telefonen(e) til et rimeligere pris?

PS: jeg skal ha Youngtalk

Edit: leif

Endret av Zer0z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. dere overtalte meg FUCK T610 =) å kjøp T630 Liquid black :) den var fin synes jeg,

siggetheman 6-700 med yountalk er da rimelig. de skulle ha 1500,- for den hos klart svar i trondheim.. :p

men ang skjermen på T610 , det er ikke så mye sol i landet nå uansett, slik at jeg kan godt kjøpe den, MEN det ble T630, hvis denkoster 600-700, ellers så får jeg vente dah :thumbup:

men takk fr svarene

Endret av Zer0z
Lenke til kommentar

Da var jeg på telebutikken å anskaffet meg en T630 da =)

var litt styr med prisen, for i bladet så stod det 698,- men i butikken så stod det 1698,- så jeg ble litt irritert.. så sa jeg det til han. å da måtte han ringe sentralen eller hva han gjore for å få ordna opp i det..

men vertfall så står telefonen på ladning på :D

men hvor lenge skal telefonen lades opp første gang ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...