Gjest QbeC- Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Hei dere. Trenger litt hjelp her. Har djuice. Bestilte oppsett fra telenormobil.no Mine WAP-oppsett: MMS GPRS GPRS Intenett WAP GPRS Men ingen av disse funker. Hva gjør jeg? Å ja. Jeg har WAP aktivert på mitt abonement. P.S. Når jeg prøver å gjøre noe som har med WAP/GPRS/MMS å gjøre, så kommer det opp "Datakontoen er ikke konfiguert" Endret 14. juli 2004 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 "BUMP" Trodde man hadde et forum får å få hjelp til de problemene man har. Men det virker ikke som det her nei...... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Sjekk telenors sider.. De har et automatisk oppsett Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) HEi! Forsøk å last ned oppsettene på nytt. Hvis det ikke funker ring 09000 fra en annen telefon enn den du skal ha oppsettene på så kan de hjelpe deg. Hva slags telefon har du egentlig? PS: har du flaks så treffer du meg, sitter på jobb her nå og det er lite kø [edit: du har selvfølgelig T630 ] Endret 15. juli 2004 av bjornoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå