Joe DiMaggio Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 I dag fikk jeg en lapp der det stod Du er tatt inn som elev ved Skole: bla bla bal.... Kurs : VK1 IKT DRIFTSFAG Er det noen som har noe kjenskap til dette kurset??? Er det noe og gå på?? Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Søkte du deg inn på noe du ikke har peiling på hva er ? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Søkte du deg inn på noe du ikke har peiling på hva er ? Jeg vet hva det er, men vill ha info! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 har selv gått på linjen, og om du er interessert i å lære om administrering av nettverk, hvordan nettverk er satt opp og bygging av maskiner er det linjen og gå. mer informasjon: http://www.ikt-driftsfag.net/ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Sporer dene tråden av til å bli en diskusjon om hvor bra/dårlig IKT drifft er VS universit/høyskoletull så blir det delt ut advarsel til hver og enkelt Det er ikke det denne tråden handler om. Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Søkte du deg inn på noe du ikke har peiling på hva er ? Helt normalt. Jeg satte flyfag på første plass for å komme inn på enten IKT eller elektronikk (hennholdsvis andre og tredjevalg). Kalles for fyllmasse så man slipper å søke på ting man absolutt ikke vil inn på (i mitt tilfelle elektro, el. lignende). Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Sporer dene tråden av til å bli en diskusjon om hvor bra/dårlig IKT drifft er VS universit/høyskoletull så blir det delt ut advarsel til hver og enkelt Det er ikke det denne tråden handler om. Er ikke helt med???? Hva F##N snakker du om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå