FunC Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Har nå nettopp lagt inn win2k igjen. Men får jaggu ikke cs til å fungere som det skal. Får bare 15-30 fps og lyden forsvinner. Skjønner ikke hva dette kommer av, har lagt inn skjermkort drivere, via driver osv gang på gang men funker ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
SeriousSam Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Du må avinnstalle gamle via-drivere før du legger inn på nytt. Men jeg ville formatert. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Har du kjørt CS-fixen for ATI-kort da? Lenke til kommentar
FunC Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 jaurå, både kjørt fixen og avinstalert via driverne... lurer nok på om jeg ikke må ta en liten format til jau : Lenke til kommentar
FunC Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 nå er det rett fær jeg hiver maskina på hav og finner meg ei hule uten strømm å bosette meg i resten av livet. HAr nå lagt win inn på nytt men same shit. cår inn i cs, 15-25 fps, lyden forsvinner og noen ganger forsvinner musa og. Kopierte cs over fra ei anna maskin på lanet her men det samme da også. Andre ting fungerer normalt (tror jeg, kjørte i hvertfall operation flashpoint fint i gårkveld) nai, nå kommer snart onkel klikk på besøk tror jeg... :smile: Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Snodig det der... Hva for hardware har du? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Får du ikke fikset det, så kan du jo prøve Tactical Ops, mye gøyere. Grafikken er også bedre. TO er UT mod... TO ruler... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Selv har fikk jeg fps problemer etter jeg innstallerte XP istedenfor 2000..men uansett..CS ER DET RÅASTE INTERNETT SPILLET EVERMADE!!!!!!! Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 kan prøve driverne til omega el red software. ligger på rage3d.com under files -> radeon litt lavere score i 3dmark, men funker bedre i spill. synst grafikken ble litt skarpere også anbefales :smile: [ Denne Melding var redigert av: Pangaea på 2002-04-23 22:14 ] Lenke til kommentar
FunC Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 har prøvd de driverne, men mitt hercules kort liker dem visst ikke. Får bare en helt hvit skjerm når win starter opp igjen. Gidder ikke fikse på bios heller akkurat nå så. Gjør meg så utrolig irritert dette... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: lavizh skrev (2002-04-23 22:04):kanskje CS suxx0rs ? :smile: Kanskje Radeon suxx0rs?! Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Asså når jeg hadde samme problemet med min gamle PC (P3 500 celeron, 256 SD ram GeForce 2 ti 500...COMPAQ!) så fikk jeg FPS problemene etter at jeg puttet inn geforce 2 ti-500 kortet. FPSn stod på konstant 100 men det gikk "hakkende" altså den klarte ikke kjøre glatt. Men når jeg kjørte med et GeForce 256 Annhielator PRO fikk jeg rundt 50 - 80 FPS. Da går det smooth forutenom når FPSn går ned. Det som er tingen er vel at HK eller noe ikke takla gfx kortet, at det krevde for mye av den?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå