Gå til innhold

Total War, skuffet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde total war var mye bedre enn det det egentlig var.. En kan jo ikke bygge base eller noe som helst.. Dessuten er grafikken ikke noe bra heller..

Man bygger jo baser og borger osv. i TW, men TW er ikke en RTS-spill, det er turned base. 3D-delen er kun for enkelt slag. For min del synes jeg TW serien er noe av det feteste jeg har i samlingen min.

Lenke til kommentar

Total War er en helt annen type spill enn Red Alert o.l der man kan bygge en million tanks og storme fienden. Hvor mange andre krigs/strategispill finner man der soldatene dine stikker av hvis tapene blir for store? Total War er mye mer komplisert. Er man i tillegg interessert i historie er dette spillet midt i blinkenm

Lenke til kommentar

Dette er jo et supert spill. Utrolig mye som skjer, husker bla første gangen the golden horde dukket opp og jeg hadde nettopp jevnet hele øst-europa med jorda (og var selv økonomisk ruinert).. Den fantastiske gleden av å knuse vatinkanet som hadde sendt korstog på korstog mot meg. Eneste minus med spillet er at det kan ta evigheter å spille igjennom, vel minus og minus... vet om mange spill som hadde drept for den minusen.

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar

Ja, total war er en sjanger for seg selv :) Selv om grafikken kanskje er litt utdatert nå, spesielt hvis man ser på Rome Total War, som jeg forøvrig gleder meg noe sinnsykt til, så holder den absolutt mål! Det gjelds og bygge de riktige bygningene ettersom hva slags land du vil styre, du trenger jo strengt tatt for eksempel ikke fokusere på hær og krig i alle regionene man kontrollerer osv.. :)

Jeg tror "kart" modusen av Rome Total War blir mye likt Medieval Total War, men jeg gleder meg mest til 3D delen, den har blitt så kraftig forbedret, og Activision har virkelig lagt inn mye arbeid i å forbedre gameplay!

EDIT: Omtrent det eneste jeg ikke likte med Medieval Total War var at Archers var for dårlige, en gruppe på 60 av dem tok kanskje 2-5 Men (avhengig av hva slags type da)

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Ja, total war er en sjanger for seg selv :) Selv om grafikken kanskje er litt utdatert nå, spesielt hvis man ser på Rome Total War, som jeg forøvrig gleder meg noe sinnsykt til, så holder den absolutt mål! Det gjelds og bygge de riktige bygningene ettersom hva slags land du vil styre, du trenger jo strengt tatt for eksempel ikke fokusere på hær og krig i alle regionene man kontrollerer osv.. :)

Jeg tror "kart" modusen av Rome Total War blir mye likt Medieval Total War, men jeg gleder meg mest til 3D delen, den har blitt så kraftig forbedret, og Activision har virkelig lagt inn mye arbeid i å forbedre gameplay!

EDIT: Omtrent det eneste jeg ikke likte med Medieval Total War var at Archers var for dårlige, en gruppe på 60 av dem tok kanskje 2-5 Men (avhengig av hva slags type da)

Helt enig. Archers var ikke verdt å ha i hæren din i Mediewal TW. Håper de retter på det i Rome. Gleder meg noe utrolig til det spillet. Noen som vet når det kommer??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt enig. Archers var ikke verdt å ha i hæren din i Mediewal TW. Håper de retter på det i Rome. Gleder meg noe utrolig til det spillet. Noen som vet når det kommer??

Så nettopp videoen og der slakter jo en archere massevis av barbarer i reneste delta force stil (1 skudd og du er død)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...