elec Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) hei jeg sitter her og prøver å lage en meny til en side, men jeg har støtt på et lite problem. hvis jeg prøver border { 1px dotted #000000 } så blir prikkene fine i opera, men de blir for brede i IE. noen som har en kjapp fiks for dette eller noe? link takk for alle svar PS. jeg vet at bildeformatene er bmp, dette skal endres på EDIT: la til ps. Endret 14. juli 2004 av elec Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 En av utallige idiotiske bugs i IE. 1 px dotted blir vist som dashed. Mulig du kan få noe hjelp fra denne siden. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) border { 1px dotted #000000 } ..er feil. element { border:1px dotted #000; } ..er riktig. Du må altså ha et element å sette borderen på, siden border ikke er noe element. Du må også slenge på semikolon ( ; ) på slutten av verdiene i CSSen. Endret 14. juli 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
elec Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 tusen takk mortenj, selvom det ikke hjalp meg (kanskje jeg ikke er smart nok ) og til deg Mr.Berg, du har selvfølgelig rett var bare jeg som var litt kjapp når jeg skrev istad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå