eldo Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Vi har satt opp en 3com 11mbits sender i leiligheten ved siden av. Han sitter på en 2 mbits linje som jeg er koblet opp imot. Jeg får Good/very good signal styrke, varirer litt mellom de to.. men får bare 0.2 mbit ned når jeg surfer på internett...?!?!? noen som har noen teorier på hvorfor jeg får så liten hastighet ned?? Karsten Lenke til kommentar
hce Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Høres ut som noen har virus som bruker opp linjekapasiteten. Lenke til kommentar
eldo Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 hvordan fjerne det? gratis virus sjekk + clean? hvor finner man sånt?? Lenke til kommentar
hce Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 prøv å søk på forumet etter spyware og adware. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 snakk om feilpost da...argh Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg har akkurat samme problemet Routern er 3-com noe (54 mbps) og jeg har et D-link G520+ 54 mbps Sitter på ei 1mbit linje og får 4 kb/s nedlasting på en side, hvor PCn som er kobla til routern (altså ikke trådløs) får 155 kb/s (ganske snedig fart når vi har 1 mbit) Har prøvd en annen plass og fått akkurat samme hastighet som nettverket var, så det er noe feil med nettverket HER... Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Vi har satt opp en 3com 11mbits sender i leiligheten ved siden av. Han sitter på en 2 mbits linje som jeg er koblet opp imot. Jeg får Good/very good signal styrke, varirer litt mellom de to.. men får bare 0.2 mbit ned når jeg surfer på internett...?!?!? noen som har noen teorier på hvorfor jeg får så liten hastighet ned?? Karsten Prøv å bytt kanal, veldi ofte at det kan være forstyrrelser, eller andre trådløse nett som forstyrrer og skaper lav hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå