mbst Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 SOF ble kjent for sin brutale grafikk. Skulle jeg dømme etter hva jeg har sett av screenshots av SOF2, ville jeg tro at dette ikke gjelder for den kommende versjon av spillet. Klarer ikke oppdrive noen bilder av sånt som da de fikk hull på magen etc i eneren. Noen som vet hvor det fins slike bilder? Jeg tenker altså ikke på en simpel rød sky rundt folkene, men deformasjoner.. Lurer nemlig på om de har kommet noe lengre også på denne siden grafikkmessig. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 http://home.attbi.com/~99966/ Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hmm. De avrevne lemmene så da ikke så skrekkelig bra ut... Håper dem fikser det. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 begynner å glede meg til dette spillet. har nesten glemt hvor mye jeg spilte Sof.. men sist jeg prøvde det hang det seg mye.. jaja.. heh..det med grafikk/model-motoren er kul med tanke på å skyte av tingtang.. er du sint? sett deg ned å spill sof! :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Shit! Pene screenshots! Juzz! Jeg skal ha dette spillet!! Prøvde MP-testen litt på søndag, eller hva det nå var... Pen, den også. Anbefales. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Spilte multiplayer testen i en halv time. Da var jeg lei. Alle de spillene der er jo helt like. Hvorfor betale penger for det der, når Tactical Ops og StrikeForce er gratis (så lenge man har UT)? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Hmmmm. Tror jeg forstår hvorfor det er så få shots av skademodellene i omløp. Dette holder jo ikke mål! :sad: Men det siste var litt bra da. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Syns det burde dryppe blod av kniven etter å ha skjært livet ut av folk. Litt blodsprut i "øynene" etter å ha meia ned badguys på nært hold hadde også vært en kul effekt. Dette ville nødvendigvis ført til at en hadde måttet tørke vekk litt blod av og til, som satt seg på ermene eller man kunne tørke seg på offeret. Ulik farge på hjernemasse, blod og mageinnhold kunne også være en ting. *hmmm... han der hadde spist nachos til middag, jo....* Har slakta endel hjort i mitt liv, så jeg vet hvordan blod og gørr ser ut, hehe. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 For dere som ønsker mulighetene til å vinne fullversjonen av Soldier of Fortune 2 så kan dere jo ta en tur innom www.nordicgamesnetwork.com. Der er det 4 små spørsmål som trenger svar og du har muligheten til å ta med deg sof2 hjem. Lykke til! Hilsen Karl Kristian Aurstad ::som er en jævel på snik-reklame :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå