Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 jeg har hørt at hvis du har pirat kopi av win. xp så vil sp2 formatere di hd.. er dette sandt.. vil ikke akurat miste masse data.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 hvor har du hørt det i fra da? tviler på at det er sant. har ikke hørt det fra noen andre som har prøvd sp2 jeg men. men nei du bør ikke installere Beta nei, ikke RC versjon heller. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 jeg hørte det av en på jobben... men tror det var beta det var snakk om.. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 HAHAHA. Da lønner deg seg ivertfall å kjøpe software i lengden. (Det er faktisk helt utrolig hva folk putter av cracks i pcen sin for å spare beskjedne summer) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 jeg har kjøpt den lovelig selv, men den er brukt tre ganger, alle gangene på mine pc'er.. tror dette teller som pirat kopi.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 har aldri hørt at Cracks gjør slike ting. merkelig i såfall. tviler på at SP2 formaterer harddisken automatisk uannsett om det er piratkopiert eller lovlig XP den er installert på. høres utrolig usannsynlig ut. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) høres utrolig usannsynlig ut. det finnes virus som gjør slikt.. hvorfor kan da ikke microsoft gjøre det.. dask på pungen bill.. slem bill.. Endret 14. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Dt er vel nesten like greit da å la noen andre teste den ut før du gjør det å ser ut om det er sant. men jeg tipper at det bare er --> Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Dt er vel nesten like greit da å la noen andre teste den ut før du gjør det å ser ut om det er sant. men jeg tipper at det bare er --> tipper det jeg og.. vi får se da.. jeg kanteste det får dere jeg .. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 En grunn til at folk bruker WareZ er at de ikke gidder å bruke 3.500 på XP RC2 er forresten ganske trygg. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) OEM? Edit: Å ja. Det er helt sikkert sprøyt. :!: Endret 15. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Selvfølgelig stemmer ikke dette. Microsoft ville aldri ha utsatt seg for det skredet av saksøkinger dette ville ført med seg. Selv om man har en piratkopi av windows på maskinen er det ikke dermed sagt av Ms har lov til å slette mengder av data som i verste fall kan være verd millioner av kroner. Det er mange måter å tolke loven på, og i en gitt situasjon kan det godt tenkes at man ville vinne et slikt søksmål. Hvis sogftwareselskapene så dette som en mulighet, hvorfor har de i så fall ikke gjort dette før? Det ville jo sannsynligvis skremme de fleste warezbrukerene..... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Innstallasjonen avbrytes bare dersom du ikke har gyldig Lisens nøkkel. Har brukt Sp2 rc1 og Rc2 på 2 maskiner siden påske og har ikke hatt problemer med disse. Maskinene har vært stabile som bare det. Men det kan være en risiko. Får man kjøpt en Student versjon eller oem utgave så koster det ikke så mye (ca 600-1500). Oem utgaver får man kjøpt dersom man kjøper harddisk eller cpu eller Hk samtidigcsom xp. Endret 15. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) det eneste som egentlig vil senke anntal pirat kopierte os er vel å senke prisen ned til et par hundrelapper.. Endret 15. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) det eneste som egentlig vil senke anntal pirat kopierte os er vel å senke prisen ned til et par hundrelapper.. Det er jeg faktisk veldig enig med deg. Når jeg kjøpte ny PC sto valget i mellom Windows XP og Linux. Når jeg så at Windows Stundeutgave koster 500 kr elns kjøpte jeg denne. Hvis jeg måtte punge ut med 1000 kr eller mer får en OEM utgave (eller lignende) hadde nok valget blitt Linux. Edit: Men du har alltid noen, som har et "prinsipp" mot å ikke kjøpe programvare. Endret 15. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Edit: Men du har alltid noen, som har et "prinsipp" mot å ikke kjøpe programvare. så sandt som det er skrevet.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Må man ikke faktisk VÆRE student for å kjøpe XP så billig? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Må man ikke faktisk VÆRE student for å kjøpe XP så billig? nei.. en mobil fårhandler selger xp pro her og han selger det selvom du er 90 eller 2 år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå