w0d00 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Same shit different look Helt enig. Spillet er en reise tilbake til den gamle type FPS. Det er nok gøy fremdeles, men som du sier; "Same shit, diffrent look!" ALLE etterkommere av spill blir jo an slags "reise" tilbake.. Men det blir jo noe helt annerledes da!!! Rull inn lissom!! Tenk om man skulle sagt sånn om alle etterkommere.! ! ! Gåkke ann det Fifa 99 ---> 2004, same shit! MS Flight Sim 98 --> 2004, same shit! GTA --> GTA Vice City, same shit! etc, etc... RIMER IKKE DET VØTTØ!!!! Lenke til kommentar
Calm Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Gleder meg som f***!!! Bare synd at jeg ikke har maskin til å dra i gang noe særlig med grafikk da Lenke til kommentar
norway Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Er Doom3 på DVD eller CD plater ? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Same shit different look *pirke pirke* uttrykket heter vel "same shit, new wrapping" Ellers ser jeg selvsagt frem til en av årets (sannsynligvis) største spillopplevelser Doom vil alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte edit: er det noen som vet hvem som har laget musikken i spillet? editII: det er Trent Reznor/Nine Inch Nails faktisk nytt for meg Endret 15. juli 2004 av Zardoz Lenke til kommentar
viranth Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Noen som vet om det er COOP på PC-versjonen? Eller er det bare xboxen som har det? Doom 3 kommer vel med DM, TDM og CTF? Blir i allefall helt konge, skal kjøpe helt nytt system veldig snart, så da skal jeg kunne kjøre Doom 3 med max på alt uten noe problemer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Noen som vet om det er COOP på PC-versjonen? Eller er det bare xboxen som har det? det er bare x-box versjonen som får coop Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) xbox versjonen kommer muligens ikke før neste år...det skal jo uansett spilles på en killer-PC her i gården An Xbox version of "Doom 3" is well underway and was heavily shown at this year's E3 trade show. When that will hit the streets, though, is still up in the air. "We can't say, at this point, that it's going to come out this year," said Hollenshead. "There are a couple of big pieces of work that still have to be done." http://money.cnn.com/2004/07/14/commentary...aming/index.htm Endret 15. juli 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
viranth Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Uff, da får de faen meg lage keyboard og mus til xbox! COOP er jo noe av det morsomste jeg gjorde i de gamle Doom spillene. Eller det var kanskje DM med monster... uansett 13. Aug blir en strålende dag om jeg får Doom 3 i mine hender. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Var inne på en doom 3 side, der var det en nedtelling til spillet slippes, 20 dager and counting stod d. Link har eg desvere ikkje Endret 15. juli 2004 av Mala Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) ja det er er id software`s side. de venter et fraktskip med bla deg ombord til Mars...ankomst 18 dager og 9 timer... http://www.ua-corp.com/ Endret 15. juli 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Gleder meg stort til å sitte og spille Doom III på mitt bestilte Geforce GT ja Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 ja det er er id software`s side. de venter et fraktskip med bla deg ombord til Mars...ankomst 18 dager og 9 timer... http://www.ua-corp.com/ Feeet side! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 den ua-corp.com sida lurte jeg alltid hva var for noe.. visste om den for over et år sida når den alpha greia kom.. men da var sida ikke i drift på en måte.. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) *slettet* Endret 15. juli 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 For dere som bere har diskettstasjon; versågod; http://perso.wanadoo.fr/glen_runcinter/doom3.jpg Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 For dere som bere har diskettstasjon; versågod; http://perso.wanadoo.fr/glen_runcinter/doom3.jpg Er nok enda flere enn det! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Same shit different look Jepp... og Doom I og II var jo helt konge i sin tid, så da gjør det ingenting med en forbedring på alt utenom historien Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hviss du mener Doom III, så skal jeg personlig gi deg en ****slæpp!!!! Ja, jeg mener i høyeste grad DOOM ]I[. Klarer ikke å opparbeide den store entusiasmen her. Hva i all verden er det som er så fantastisk med det? Grafikken virker OK, skriptingen av hendelser virker OK, men vi har sett det før. AI'en virker heller ikke spesielt nyskapende eller spennende, ut fra det jeg har sett og hørt. Samme gamle leksa pakket inn i nytt utseende. Skal bli artig å prøve det, men jeg drar ikke frem Kleenex'en av ekstase her.. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 *pirke pirke* uttrykket heter vel "same shit, new wrapping" Ellers ser jeg selvsagt frem til en av årets (sannsynligvis) største spillopplevelser Doom vil alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte edit: er det noen som vet hvem som har laget musikken i spillet? editII: det er Trent Reznor/Nine Inch Nails faktisk nytt for meg *pirker tilbake* har modifisert uttrykket "Same Shit, Different Day" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå