Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 WEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!Gleder meg til å sitte å hyyle Fradag den 13... Folk sier det kommer 4. August. Hvilke folk er det som sier det, når datoen er satt til fredag 13. august??? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 [iC' date=15/07/2004 : 00:05] Hvilke folk er det som sier det, når datoen er satt til fredag 13. august??? store skummle folk som bruker hatt. sitat frå gamer sin artikkel om dette emnet: Spillet er nå sendt til kopiering, og vil sendes ut til butikker verden over i løpet av uken som starter 2. august.(...) Storbritannia, der spillet antakeligvis kommer i salg rundt 6. august.) http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=8809 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) *Slettet* Endret 15. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Vel, Dagen er ikke den samme uten DOOM III ! ! ! Tror nok vi skal holde oss til fredag den 13 jeg.. Flere av oss kommer nok til å treffe på mange siklende, ville Doomtryner i PC-hyllene den dagen jah... Endret 14. juli 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 gleder meg til eg ser en CDon konvolutt i postkassa mi, tror rett og slett eg komme til å vere ruset på det tidspunktet, og resten ev den dagen til eg har innsett at nå ligger Doom 3 på HD min, eg spiller det Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 gleder meg til eg ser en CDon konvolutt i postkassa mi, tror rett og slett eg komme til å vere ruset på det tidspunktet, og resten ev den dagen til eg har innsett at nå ligger Doom 3 på HD min, eg spiller det Samme her!! Kommer til å være ruset resten av året! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Får nok Doom3 6. August! Lenke til kommentar
insider Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 blir bra dette bare å glede seg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Florerer vel med warez rundt på nett før Doom III egentlig er ute går jeg ut i fra. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Florerer vel med warez rundt på nett før Doom III egentlig er ute går jeg ut i fra. Som med så mange andre spill før på markedet.. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Florerer vel med warez rundt på nett før Doom III egentlig er ute går jeg ut i fra. Som med så mange andre spill før på markedet.. å lang tid tar det fra et spill går gold til det kommer warez versjon? Det er jo alltid en eller annen person som ødelegger.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 å lang tid tar det fra et spill går gold til det kommer warez versjon? Det er jo alltid en eller annen person som ødelegger.. Tja, kan godt hende at en av personene som skal trykke opp Doom III er i kontakt med warez scenen og da kan vi vente en kopi ute om bare et par dager alt Men rent bortsett i fra det: YEY! Let the era of MasterGames begin! Nå skjer det ENDELIG noe stort i spillmarkedet og det starter med Doom III! Lenke til kommentar
jasco Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Dette har man venta på i mange mange år. TAKK iD! Jeg gleder meg STORT! Lenke til kommentar
jasco Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Florerer vel med warez rundt på nett før Doom III egentlig er ute går jeg ut i fra. Som med så mange andre spill før på markedet.. å lang tid tar det fra et spill går gold til det kommer warez versjon? Det er jo alltid en eller annen person som ødelegger.. Ånei! IKKE.... DET! :!: Laste ned, så når det har kommet til Europa, kjøpe. Japp! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Fant dette hos Play.com: http://www.play.com/play247.asp?pa=mchp&pa...PC&title=178869 Pakken koster £9.99 og inneholder: DOOM DOOM II FINAL DOOM Sniktitt fra DOOM III Har ikke noe til overs for slike spill, men ville bare nevne det. Frakten er, for ørnte millionte gang, innbakt i prisen, så løp og kjøp NB! De har også tilbud på PC spill, bestilte bl.a. Deus Ex 2 for £12.99 og No one lives forever 2 for bare £4.99 Endret 15. juli 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Same shit different look Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Same shit different look Hviss du mener Doom III, så skal jeg personlig gi deg en ****slæpp!!!! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Same shit different look Helt enig. Spillet er en reise tilbake til den gamle type FPS. Det er nok gøy fremdeles, men som du sier; "Same shit, diffrent look!" Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Øh, gammel type FPS? Hva er den nye typen FPS? ANDRE typer FPS er vel mer riktig. Man har jo: Taktisk FPS (OFP) Snike-FPS (Deus Ex) Helvete-løs FPS (Serious Sam) Skremme-FPS (Doom III) + sikkert en hel haug andre sjangre. Gleder meg til dette, FPS single-player har kjedet meg siden 1998... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå