cock hammer Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Todd Hollenshead id Software - Updated Jul 14, 17:11 (GMT) 7/14-2004 11:52 AM CDT IT'S DONE!!!!!!! Yes, this is the official word that DOOM 3 has been code released and has been approved for manufacturing! It won't be long now until the anticipation ends and the PH34R begins ;-) We literally just hung up with Activision and have confirmed that our latest release candidate has been mutually approved and is finally GOLD. Thanks to everyone for their patience (yeah right! =) and for everyone at id, Activision and our numerous partners for helping us create what I believe is absolutely the best game we have ever made. So, the next question is release dates. Retailers in the States will be allowed to pick up games starting at 12:01 AM on August 3rd. The official street date is actually August 5th in the U.S.A., but some of your favorite stores will probably have it early for those of you who have to have it first. Check with your local retailer for that information. Internationally, the game will take a few more days to make it to the store shelves. The UK will probably get it first, on or about August 6th. Everywhere else will probably be Friday, August 13th (que Twilight Zone Theme) or close to that date, with just a few exceptions (e.g. Russia and Poland). This isn't because we don't have love for you folks outside the U.S., but the localization and manufacturing process takes a bit longer outside the U.S. where we will have JVC run 24/7 to get the units built. I guess the European manufacturers prefer to give their employees nights and weekends off. Go figure! The champagne is flowing here at id and smiles abound! I'll update again with some DOOM 3 preparation tips (not what hardware to buy - you'll have to wait for a programmer for that sort of thing). In the meantime, I want to see those "DOOM 3 GOLD!!!" threads set new records for swamping message board servers, destroying productivity, and post counts ;-) Recapping today's headlines....DOOM 3 GOLD!!! måtte bare ha en tråd om dette også hehe http://www.webdog.org/plans/6/ Endret 14. juli 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 WEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til å sitte å hyyle Fradag den 13... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 skulle akkurat til å poste her .... YAY Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 *bæsjer i buksa* *hodet eksploderer* Lenke til kommentar
stengah Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hurra! Da blir det litt lettere å vente til man får HL2 Neida, men dette har jeg gleda meg til Lenke til kommentar
Rash Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 detta blir bra jah! kommer til å pisse i buksa...tenker bare litt tilbake til AvP2 *brrr* Jaja litt venting til nå.. Lenke til kommentar
Slayer Of Minds Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 YYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 faen har ikke råd til å bruke 500.- på det Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 ikke jeg heller. jeg koser meg med den "nye" amiga500 jeg har skaffa meg. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 PC gamer har visst skrevet review av det. 94% score mere her: http://www.nvnews.net/vbulletin/showpost.p...53&postcount=75 Hvis noen finner scans fra den artikkelen hadde det vert supah! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 PC gamer har visst skrevet review av det. 94% score mere her: http://www.nvnews.net/vbulletin/showpost.p...53&postcount=75 Hvis noen finner scans fra den artikkelen hadde det vert supah! lånte linken din litt Not surprising you'll need a monster system to render these monsters in all their intracetly textured glory. But the ability to play Doom 3 with all its visual magic maxed out is really a good excuse to trade up. A P4 3GHzwith a Georce 5950- class card will see u through okay. One of our test systems had a geforce 6800 ultra and ran flawlessly at 1024x 768 with high detail. (A higher level of quality and resolution is available , but the PC to run it well isnt)nning with a geforce4 MX card and 512 Mb RAM, the texture detail was great, although the game was choppier in spots. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 JIPPII! Noe man kan spille mens man venter på HL2 (HL2 = ) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 når kommer HL2 forresten? August/September Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 ikke jeg heller. jeg koser meg med den "nye" amiga500 jeg har skaffa meg. :!: Gutten sin det!!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 WEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!Gleder meg til å sitte å hyyle Fradag den 13... Folk sier det kommer 4. August. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! WOWOHWOWOWHOWHWOWHW!!!!!!!! (måtte bare) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Blir morsomt å teste det. Doom III er langt fra øverst på lista i min "wanted" liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå