Roark Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvis man skal kjøpe en låst AMD-cpu og klokke den, er 2500+ fremdeles den beste ideen (har ikke sett på dette på nærmere ett år, da multiplierne var ulåste og alle anbefalte 2500+)? Antar at det jeg egentlig spør om, er hvilken multiplier det er mest sannsynlig at jeg har lyst til å ligge på; 11 eller 12.5 eller 13? Mesteparten av maskinen min er inne til reklamasjon (kan se ut som om et defekt hovedkort har ødelagt ram og cpu) så jeg kan ikke si mest om hva slags utstyr cpuen vil brukes på. Hadde NF7-S v2 (lyst på ett til) og Twinmos m/Winbond (får jeg vel ikke tak i. Forslag mottas med takk!) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Nenei, glem 2500. Har du ikke fått med deg at XP-Mobile 2400 er konge på haugen for overklokking? Du bør sterkt vurdere den, fremfor 2500....... Ta en titt her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=209470 Lenke til kommentar
capy Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 ja, enig der. gå for en mobil 35watter. Lenke til kommentar
Roark Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Joo.... jeg har da egentlig fått med meg det. Men det er vel bare itbutikken som har dem? Og på lang ventetid? Vet at det er dyrt å ha dårlig tid, men det var disse jobbsøknadene som bare MÅ ut da... Så..... noen som har en formening om hvilken låste Barton, dersom man er så dust at man må kjøpe en slik? Lenke til kommentar
Roark Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ser ut til at det er en irrelevant problemstilling for meg likevel. Butikken insisterer på at min ulåste XP2800+ er uskadet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå