Kosmos Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg har det problemet at jeg har inst. Nero, men når jeg skal starte programmet så finner ikke nero cd-brenneren, det kommer bare opp den Image recorder? Slik at jeg ikke får brent cd'n, jeg har prøvd å Choose recorder, men Sony'n min kommer ikke opp som et alternativ! Noen som har noen tips??? Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hvilken versjon av Nero og hva slags Sony brenner har du? Lenke til kommentar
Kosmos Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Det er nero 5.5.9 og Sony CD-RW CRX320E! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Nyere nero versjon hadde nok gjort seg Lenke til kommentar
spetter Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har du sjekket om du har en NERO OEM Produsent versjon tilhørende riktig produsent av brenner ? Lenke til kommentar
Kosmos Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Hvordan sjekker man det?? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Under Help - About nero burning rom F.eks Version x.x.x.x Plextor Version fungerer kun på plextor brennere Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Under Help - About nero burning rom F.eks Version x.x.x.x Plextor Version fungerer kun på plextor brennere Jøss.....finnes det også nå!? Så dersom man har flere brennere så kan man ikke bruke den versjonen på de andre brennerene? Er glad jeg ikke har en slik versjon...! Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Måtte man ikke klippe en eller annen system fil fra nero til system32 mappa for at det skulle funke.. Husker ikke helt ka filen het da...... *tenke* edit: wnaspi32.dll eller.no Det fiksa ihvertfall mitt problem med nero! Endret 15. juli 2004 av dchwel Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Under Help - About nero burning rom F.eks Version x.x.x.x Plextor Version fungerer kun på plextor brennere Jøss.....finnes det også nå!? Så dersom man har flere brennere så kan man ikke bruke den versjonen på de andre brennerene? Er glad jeg ikke har en slik versjon...! Jeg har både en CDRW og en DVD brenner. Begge kom med OEM Nero. Hver av dem kunne bare se sin "egen" brenner, men en liten mail til supporten var alt som trengtes for at de genererte en ny kode som støttet begge brennerne. Hvis jeg derimot hadde hatt en bulk brenner måtte jeg kjøpt full versjon av Nero for å få brukt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå