azazael Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hallo..Har annskaffa meg en ny maskin..Men la merke til at agp porten var borte det er kontakt "points" der altså sånne små blanke ting som du skal sette den på..skrue hull/sånn du bare dytter ned(har ikke undersøkt)..så det jeg lurer på er om jeg kan ta en agp port fra et kort jeg har liggende å prøve å sette den på det hovedkortet uten agp slot? Takk for raske svar & seriøse svar. Lenke til kommentar
hce Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Det vil neppe virke. Porten er vel borte fra hovedkortet fordi du har et onboard AGP kort, og de har da ikke rutet signalet bort til AGPporten. Er også stor sannsynlighet for at kortet rett og slett ikke støtter AGP-kort. Edit: hvilket kort er dette? Merke/modell? Endret 14. juli 2004 av hce Lenke til kommentar
azazael Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 hmm..ja det er et onboard kort..men vist jeg sjekker det og det faktisk er støtte for det..vil det funke da ? Lenke til kommentar
hce Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 hmm..ja det er et onboard kort..men vist jeg sjekker det og det faktisk er støtte for det..vil det funke da ? Prøv å se på banene på kortet, om det ser ut som det er rutet opp til AGP-porten. Det kan også være at BIOSen din ikke støtter AGP-kort, evt. at det vil komme i konflikt med onboardkortet. En konflikt er veldig sansynlig. Ikke test med noe dyrt utstyr ihvertfall. Det vil også være ganske slit å lodde på en AGPport tror jeg, vil anta at alle loddepunktene er fylt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå