oblivian Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Nå er det vel på tide at hw.no innser at dere har et vedvarende stort teknisk problem med forumene. Hva har egentlig skjedd? Er hardwaren byttet ut, eller har dere skiftet ISP? Jeg skjønner at hw.no må ha en vanvittig trafikk, og at det ville bli et par dager med krøll skjønner jeg godt, men nå må det da ha gått minst en uke uten at forholdene har forbedret seg. Jeg synes det er utrolig vanskelig å følge med i tråder når jeg ikke lenger blir notifikert via epost. Hvordan ser det ut på horisonten? Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Meldinger fra moderatorteamet er en utrolig kjekk kategori der mesteparten av den infoen du søker står. Når det gjelder å følge med på egne innlegg kan jeg bare anbefale linken Mine innlegg fra menyenså lenge mail-varslingen ikke fungerer Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Meldinger fra moderatorteamet er en utrolig kjekk kategori der mesteparten av den infoen du søker står. Ai, den linken var ikke lett å finne. Takk. (Kanskje gjøre den litt tydeligere siden det postes viktig info der?) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Kanskje gjøre den litt tydeligere siden det postes viktig info der? Agreed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå