Gå til innhold

6230 vs CX65


Anbefalte innlegg

Hva ville DU valgt av disse telefonene?? Skal kjøpe meg ny, og det står hovedsaklig mellom disse. Ville ha K700, men synes den er litt for dyr enda... Noen med 6230 som er fornøyd med skjermen? Er den "dårligere" enn den på CX65. Vet den er endel mindre, men er kvaliteten på samme nivå tro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg CX65, eller da M65 om du vil ha den med beskyttelse.

 

Bruker du bluetooth? Hvis ikke er radio den eneste fordelen jeg ser med 6230 (fordi du ikke trenger mp3), og dyrere er den vel også. Selv har jeg ingen god erfaring med radio på mobil. Har hatt 4 mobiler med radio (stereo), aldri brukt det pga. at lydkvaliteten er for dårlig, og jeg bor i oslo.

 

CX65 har mye bedre skjerm enn 6230, og jeg synes ihvertfall skjermen er meget viktig i en mobil.

 

Det varierer selvfølgelig fra person til person hva man vektlegger, men jeg ville valgt CX65 hvis jeg ikke trengte mp3 og bluetooth.

Lenke til kommentar
CX65 har mye bedre skjerm enn 6230, og jeg synes ihvertfall skjermen er meget viktig i en mobil.

 

Er det størrelsen du klager på?

Må si at kvaliteten og skarpheten til 6230 skjermen er meget bra...

Telefonen er liten og lett og har fint design.

Du klager på radioen i tykkeste oslo?

Selv kan jeg gå å trø hvor som helst her i harstad og høre på p4 og p3 uten noen særlige problemer.. selvsagt litt skurring blir det.. og som oftest mono.. men.. sånnt overlever man..

 

Skjermen er noe av det viktigste på en pc, ikke på en mobil..

Lenke til kommentar
CX65 har mye bedre skjerm enn 6230, og jeg synes ihvertfall skjermen er meget viktig i en mobil.

 

Er det størrelsen du klager på?

Må si at kvaliteten og skarpheten til 6230 skjermen er meget bra...

Telefonen er liten og lett og har fint design.

Du klager på radioen i tykkeste oslo?

Selv kan jeg gå å trø hvor som helst her i harstad og høre på p4 og p3 uten noen særlige problemer.. selvsagt litt skurring blir det.. og som oftest mono.. men.. sånnt overlever man..

 

Skjermen er noe av det viktigste på en pc, ikke på en mobil..

Størrelsen på skjermen ja. 6230 sin skjerm er fargesterk og klar, men får ikke utnyttet dette nok fordi skjermen er så liten.

 

Det jeg mente med å nevne at jeg bor i oslo er at her burde ikke radio-kvaliteten være ille, men at jeg dog oppfatter den til ikke å være så fin.

 

Til det du sier om skjermens viktighet, tja. Det viser bare at man har ulike meninger :)

Lenke til kommentar
Og CX65 er rask på responsen og sånn? God å skrive meldinger med? Joisticken er også god eller?

Tastene og joysticken på m65 er mye bedre enn på cx65

 

M65/cx65: Skjermen er flott den, stor og god med gode innstillings muligheter, lyden er superb, knappene er bra og presise, god respons på alle operasjoner, vil påstå at den er ganske rask.

 

Kameraet har forresten lysjustering og flott zooming!

 

Go for it!

Lenke til kommentar

Ville ha godt for 6230 jeg (Har den selv så ikke helt objektiv menmen) Jeg Hadde også T630 før jeg kjøpte 6230 og må si ingen ting som skuffer enda.

 

Skjermen er litten ja, men veldig bra i farger og skarphet. Vist man ikke har et sykt behov for å spille spill osm er laget for høyere oppløsning så ser jeg ingen grunn til å vektlegge skjermstørelsen. Mange sier at skjermen er for liten til å ta bilder med, men bildene er 640*480 og ingen mobilskjerm er så stor uannsett.

 

Ellers er kvaliteten på lyden under samtaler uten sammenlikning, noe som ingen vektlegger lenger....merksnodig....

 

Radioen har også veldig god kvalitet, ikke så mye "knitring." Denne mobilen anbefals på det sterkeste!!

Lenke til kommentar

CX65 og M65 har meget gode skjermer....

Nokia 6230 har liten skjerm, samme størrelse med f.eks Nokia 6610....

MP3 tror jeg ikke er noe problem, det er bare å laste ned ett sånt fil eller program fra en side........Men jeg synes CX65 og 6230 er i to forskjellige prisklasser......jeg har selv testet ut begge, synes CX65 er bedre, men yntes du bør satse på en m65..........Hvis du vil satse på en i 6230 sin prisklasse, kjøper du s65.....

Lenke til kommentar

Je vet ikke hvor lenge du har dine telefoner. Noe som jeg irriterer meg over er når det kommer mye støv under skjermen, hatt N 3100 i noen måneder og det blir ganske mye grums under der selv om man ikke tar av dekselet. Nå har jeg lånt en tre år gammel Siemens ME 45 og den har med sine tette gummi forseglinger ikke sluppet inn noe støv til skjermen tross sin alder. Nå er det ikke aktuellt for meg å ha en ME 45 i noen lenger tid, men kvaliteten på denne telefonen har gjort at jeg vurderer en M65. Testet den når jeg var i Göteborg sist helg og jeg synes at den var nydlig.

Lenke til kommentar

www.tele2.no

 

der får du m65 for 99,- + 119,- per. mnd i 12 mnd

og i ett år blir det 1527 + innmeldingsavgift på 200 - 300,- tror jeg

og til sammen blir det ca. 1800 og at ringepriser og sms er billigere en netcom og telenor...synes ikke det er værst for en bra mobil...!

 

edit: hvor får du k700 for 2900,-?

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...