helbakke Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Noen som kan anbefale et SCSI hovedkort? Har Plextor 40X CD-ROM, Plextor 8X/2X/20X CD-brenner liggende og har tenkt å kjøpe meg en ny SCSI harddisk. Noen forslag? Lenke til kommentar
classic Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 SCSI Hovedkort? Da mener du Hovedkort med integrert scsi kontroller? Er ikke så mange av de akkurat, det beste er nok bare å kjøpe et scsi kort Lenke til kommentar
helbakke Skrevet 5. november 2001 Forfatter Del Skrevet 5. november 2001 Har heltst lyst til det men vis det er vanskelig å få tak i så må vel jeg kjøpe et SCSI kort, noen kort å anbefale? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Har du Intel eller AMD CPU fra før? Hvis du skal ha noe fra scratch, så er det liksågodt å smelle til med et dual - kort, f. eks Tyans ThunderK7. SCSI saker koster mer! Mye mer! Håper du er rik :smile: Lenke til kommentar
Perseus Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Helt enig! SCSI-HK koster f.o.m 3500,- og oppover og det dyreste VANLIGe HK koster ikke mer enn 2000,-. Det er bedre å kjøpe selge SCSI-kontroll i stedet, billigere og kan tas med til neste HK. Hvis du trenger kun kjøpe CD-rom og brenner, er den Ultra-kontroll nok (50pins), hvis du har tenkt å kjøpe HD også, vil jeg sats på U3W-kontroll (men den er dyr og HD er dyr også) Tekram er billige og bra, men passer ikke helt til AMD-CPU, Adaptec er det beste. Lenke til kommentar
helbakke Skrevet 6. november 2001 Forfatter Del Skrevet 6. november 2001 Rik er jeg ikke men harddisken kan jeg få kjøpt veldig billig. Vis jeg kjøper et dual kort kan jeg kjøre med bare EN prosessor (utvide senere når jeg har penger)? Noen som har et hovedkort å anbefale (ikke bare produsentnavn)? Lenke til kommentar
sof Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 hei, sjekk http://www.2cpu.com , der har du i alle fall oversikt over hva som finnes i markedet... sof Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå