Gå til innhold

Batterikapasitet på n 7610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7610 er en telefon med _MANGE_ funksjoner, og disse krever også mye strøm, Symbian er i seg selv også strømkrevende...Den store TFT skjermen er også en ting som trekker standby-tiden ned... hooder et par døgn+/- hvis man ikke bruker den konstant, men batterikapasiteten vil aldri bli like bra som på en telefon som kjører f.eks series 40(hvis man ikke kjøper nytt og bedre,og DYRERE batteri)

Thats life

Endret av rønning
Lenke til kommentar

men saken er at jeg ikke bruker den noe særlig. Den ligger for det meste i lommen og slapper av hele dagen. Bruker den egentlig svært lite.

Får man kjøpt bedre batterier som varer lenger, til denne telefonen?

Lenke til kommentar

Jeg har vært med på at jeg har måttet lade den etter en dags bruk. Men det var helt forståelig, siden jeg faktisk ikke hadde hatt lyset av på skjermen ett sekund den dagen, nesten. Og konstant bruk av mp3, video, kamera, ringing, sms, bt osv..

På den annen side, har jeg også hatt mobilen på i 4-5 dager uten å lade den, og brukt den lite.

Men med "normalt bruk", lader jeg den hver 3. dag tror jeg.. Og med den skjermen osv, er jeg rimelig fornøyd med det :)

Lenke til kommentar

Jeg er utrolig fornøyd med batterikapasiteten på min 7610.

Jeg ladet opp min en fredag og måtte ikke lade den igjen før onsdagen etter. Da hadde den stått på 24 timer i døgnet (jeg skrur den aldri av), jeg hadde snakket ca. 1 time, knotet litt med den, og sendt ca. 10 sms/mms per dag. Jeg mottok like mange. I tillegg bruker jeg vekkeklokka hver dag, litt kalkulator, osv.

Nå står batterimåleren min på 4 (av 5), og da har den stått på 24 timer i døgnet siden onsdag morgen på den tiden her (altså er det snakk om 3 døgn til nå). Og i løpet av denne tiden har jeg tatt noen bilder, snakket litt, og sendt 30-40 sms (mottatt ca. like mange).

Jeg gjetter på at jeg slipper å lade den opp før til mandag.

Jeg vil påstå at vi her snakker om meget god batterikapasitet!

I hvert fall det desidert beste jeg har opplevd til nå fra Nokia, og langt bedre enn alt jeg har opplevd fra Siemens. SE har jeg ingen erfaring med.

Keyzer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...