Gå til innhold

ooops, opera finnes ikke lenger på min telefon :-/

Anbefalte innlegg

Hei der!

Jeg var på opera siden, med tlf min her om dagen, og prøvde å laste ned en oppdatering av opera. Da jeg hadde lastet ned oppdateringen, spurte den om jeg ville legge inn, og jeg sa ja. Og så stod det at versjonen jeg prøvde å legge inn var samme versjon som jeg hadde fra før (noe jeg godt kunne sjekket før jeg lastet ned oppdateringen, hehe) og spurte om jeg likevel ville fortsette innstallasjonen. Og jeg trykket på ja. (ikke spør hvorfor :)

Og så ventet og ventet og ventet jeg, men det skjedde ikke noe mer. Så jeg tenkte at jeg likegodt kunne avslutte, siden jeg hadde den versjonen inne fra før. Men nå viser det seg at opera ikke finnes på mobilen min i det hele tatt lengre :-/

så da prøvde jeg å gå på opera siden, med mobilens vanlige nettleser, for å laste ned opera på nytt. Men når jeg finner den versjonen jeg skal ha og trykker download now så får jeg bare feilmeldinger.

Noen tips?

Går vel ikke an å bestille opera ved å sende mld eller no vel?

for jeg ha også rotet bort kabelen som går mellom mobilen og pc'en, så d funker ikke å laste ned opera på pc'en å overføre derfra heller. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...